OleJohnny15 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Tenkte jeg skulle oppgradere anlegget i båten min(13-foter med vindskjerm). Har fra før en 4x45w sony cd-spiller(xplod cdx-L380x) og et par 80-watts vannfaste sony 5-tommere. Tenkte jeg skulle hatt en 10/12-tommer foran og en liten forsterker til å drive den. Vil ikke bruke mer enn 2-3K Endret 12. mars 2005 av OleJohnny15 Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Aktuelt å bygge kasse selv? Noen steder i nærheten du kan kjøpe elementer på slik at du slipper porto? Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 litt OT, men hvis du betaler med visa kort hos bilradiospes så slipper du porto Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Aktuelt å bygge kasse selv? Noen steder i nærheten du kan kjøpe elementer på slik at du slipper porto? Aktuelt å bygge kasse selv. Har en butikk som heter Boomcar rett i nærheten her og hadde tenkt å kjøpe der. Trenger tips til eksakte komponenter.Har sett at rf og kicker har noen vannfaste 6,5-tommere og lurer på om disse er noe tess?? Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hvis det er to merker jeg ikke har noen problemer å anbefale så må det være RF og kicker! Jeg har ennå ikke hørt noe som er elendig fra disse. Selv om høytalerne er vannfaste tviler på at det begrenser lydkvaliteten i forhold til andre merker. Du kan vel egentlig bare ta turen innom og kjøpe deg subb nå. Be om anbefaling til kasse, eller se i brukermanualen. Lykke til. Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Har fått tilbud på en Pioneer TS-305C hos boomcar til 790 kr. God høyttaler?? Endret 7. mars 2005 av OleJohnny15 Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Har nå kjøpt Pioneer TS-W305C-en. Bruker en gammel forsterker jeg har liggende til å drive den. Har tenkt å montere kasse under en av benkene bak. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Blir ikke det litt mye vibrasjoner/ulyder det da..? Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Blir ikke det litt mye vibrasjoner/ulyder det da..? Skal prøve å dempe det, men så er ikke poenget med anlegget å få det til å spille penest mulig da... Er litt mer fan av BOOMBOOMBOOM!!!!!!!!! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Er litt mer fan av BOOMBOOMBOOM!!!!!!!!! hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå