.com Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) er det noen som kan anbefale et høytalersystem med kraftig bass til ca. 1500.-?(kan gå opp litt i pris), samme om det er 2.1, 5.1, 6.1 eller 7.1. sistnevnte blir vel over prisgrensen. takknemmelig for svar Endret 31. januar 2005 av .com Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Logitech z2200 eller Creative Megaworks ... logitech har mer voldsom bass men megaworks spiller langt finere! anbefaler selv creative Lenke til kommentar
.com Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 gir disse anleggene bra spillopplevelse eller? Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Har selv Creative Megaworks 250D (2.1 versjonen), og jeg MÅ justere ned bassen for ikke og pisse på meg når jeg spiller skytespill (fps). De er desuten helt stjerne til musikk og film. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg har Logitech Z-2300 (nesten det samme som Z-2200) og det har i allefall en rimelig vill bass, noen ganger litt vel dominerende. Les litt bruker erfaringer Lenke til kommentar
Launch Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Klipsch ProMedia 2.1 har jeg nylig kjøpt, utrolig bra! (Merkes på prisen) Masse tester av det på nettet så du kan jo google litt å se Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 ja klipsch er kanskje høvdingen her! men jeg må virkelig insistere på at men hører på megaworksen, har virklig god lyd for prissegmentet! Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg vil si det at du merker INGEN forskjel på megaworks og logitechs anlegg hvis du ikke har ett brukbart lydkort. Nå er lyd subjektivt, men jeg synes disse spiller svært likt, men logitech har litt for mye bass. Hvis du spiller mye spill, er logitech tingen, hvis du har ønsker om å spille musikk (merk, ikke mp3, da er det bitraten som stopper anlegget), er megaworks tingen. Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 ikke for å krangle opp til en sliten debatt om hva som er best, så vil jeg nok personlig mene at megaworks egner seg bedre til spill og! men som sagt, det er min mening Lenke til kommentar
BillyAnalog Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Her nylig gått til innkjøp av z-2300 og kan trygt anbefale disse både til spill og filmtitting. heftig deilig bass på disse ja! Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 jeg har logitech z-2300.. syns det skulle vært mulighet for å skru ned bassen enda litt til (metall foretrekker jeg faktisk å høre på mp3spilleren pga. for mye bass!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå