jossimd Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg skal kjøpe meg Intel prescott 550J 3,4Ghz socket 775 hvilken kjøler burde jeg ha hvist jeg skal klokke den?? Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Denne kan postes her: Luftkjøling. Når det er sagt er Zalman eller Thermalright sammen med en 120mm vifte, hvis disse passer på HK, det ser du på listen over inkompatible HK. Hvis du skal klokke mye er vel vannkjøling neste steg. Edit:leif Endret 31. januar 2005 av stigen1 Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Passer Zalman sin kjøler på ABIT Fatal1ty AA8XE?? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Thermaltake lager gode CPU vifter men de støyer. Men denne burde ikke vært i denne kategorien. En annen kjapp ting, har du kjøpt det hovedkortet eller bare vurderer du det? Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Thermaltake lager gode CPU vifter men de støyer. Men denne burde ikke vært i denne kategorien. En annen kjapp ting, har du kjøpt det hovedkortet eller bare vurderer du det? Håper du ikke mente min linking til Thermalright (ikke Termaltake), for de bråker nøyaktig like mye som du selv vil ha det til (siden man kan velge vifte). Zalman og Thermalright kjølerne vinner så og si alle tester der luftkjøling er hovedtema Om de passer på det HK er jeg usikker på, kanskje noen andre har gode erfaringer? Endret 31. januar 2005 av stigen1 Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Thermaltake lager gode CPU vifter men de støyer. Men denne burde ikke vært i denne kategorien. En annen kjapp ting, har du kjøpt det hovedkortet eller bare vurderer du det? Jeg bare vurderer det har ikke kjøpt det ennå. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Passer Zalman sin kjøler på ABIT Fatal1ty AA8XE?? tror at 7700B passer. Du får bare se på hjemmesiden til Zalman om den er kompatibel Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Flyttet fra CPU / Prosessorer. Emnefeltet kunne trenge litt mer informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå