St Thicket Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Det så skikkelig bra ut! Har du en worklog her på forumet? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Det så skikkelig bra ut! Har du en worklog her på forumet? Nja, det ligger noen flere bilder her i allefall Rackbox Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Da var det dags for en ny oppdatering! Og nå skjer det ting! Snart ferdig!! Venter bare på å få frontdekselet! I dag har jeg loddet ferdig matrisen til knappene, og loddet på fjernkontrollen, slik at jeg kan kontrollere XBOXen ved hjelp av orginalknappene til CDspilleren. Slik ser det ut når alle ledninger er loddet på baksiden av kretskortet: De overflødinge ledningene som henger ned er de som skal kobles til fjernkontrollen. Kaotisk? Ja, absolutt! Her er fjernkontrollen koblet til: For å få festet ledningene, har jeg skavet av det grønne som beskytter kobberlederne på kretskortet. Ledningene er loddet rett på. Funket fint, og viste seg å være en bedre løsning enn å lodde rett på ICen. Jeg har brukt limpistol for å feste ledningene, slik at jeg får strekkbeskyttelse. ...og det beste av alt: KNAPPENE FUNGERER!!! Problemet nå er å få merket knappene, helst slik at det ser litt proft ut. Silketrykk hadde vert tingen, men hvordan får jeg til noe slikt? Har du noen gode ideer? EDIT: Nå funker bildene! Endret 19. juni 2005 av Snublefot Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Grattis med knappene. Aner dessverre ikke om noe silketrykk Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 ikke jeg heller, men det ser utrolig bra ut Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 ikke jeg heller, men det ser utrolig bra ut Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Nice! Grattla med å få knappene til å fungere! Sjekk innom Koreamod.com og se om noen av de kan hjelpe deg. Mulig du finner en mail eller noe sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå