Airborne Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal fikse dette, det forklarer vell at jeg fremdeles er på noob stadige.. se der: Hjemmesiden min jeg vil at de to skal henge sammen. Stylesheet margin: auto; er for og sentrere siden. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 * { margin: 0; padding: 0; } Legg til den helt øverst i stilarket ditt. Over alt sammen. Lenke til kommentar
--7 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 * { margin: 0; padding: 0; } Legg til den helt øverst i stilarket ditt. Over alt sammen. Hva er greia her? Alle elementer som man ikke spesifiserer margin eller padding på blir påvirket? Jeg må vite HVORFOR ting fungerer Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Opera, FF og IE legger automatisk til margin og padding på noen elementer hvis du ikke spesifiserer det selv. Dessverre gjør ikke nettleserne dette likt. Når du bruker * { margin: 0; padding: 0;} først i stilarket sier du rett og slett at alle elementer skal ha margin og padding satt til 0. På denne måten fjerner du mye av ulikheten med hvordan siden din vises i de forskjellige nettleserne. Mvh Primaxx Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 men fører til at du må style alle p elementer og lignende selv, men det er verdt jobben! man bør ikke starte et css dokument uten den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå