bleidd Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg skal muligens bytte ut min P900 om en stund. Den har noen slitemerker i skjermen (forbaska addictive kabal ) og noen få småskraper ellers også. Den ser generelt fin ut, men man ser disse feilene når man ser nøye etter. I den forbindelse lurer jeg på om det er vanligst å kjøpe strøkne brukttelefoner til litt høy pris, eller om mange kjøper en litt slitt dyrere modell (som min) for å spare en del penger? Ser at P910 fås fra ca 5500,- nå. Går ut fra en normal bruktpris på P900 på rundt 2000,- da. Ville da noen gitt kanskje 1000,- for min tror dere..? Esken og alt i den følger med. Dette er IKKE en annonse, telefonen skal ikke selges helt enda Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Om du selger den for 1000kr tror jeg du får solgt den ide du legger ut annonsen. Jeg annbefaler deg å sette prisen litt høyere. Sikkert ikke noe problem å få solgt den til 2000 heller. De blir solg til 3000kr med ekstra minnebrikke, og den koster fra 200kr og oppover, så 3000-200=2800, så du kan sikkert sette den til salgs for 2500kr. De fleste pruter også. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Jøss, det var da gode nyheter... Vi får se hva det blir til når den tid kommer da. Markedet svinger jo stadig (jaja, iallfall nedover) Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Ja det går nedover, men det kan komme litt opp igjen og, men det er sjeldent. Lykke til med salg(om du skal selge den) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå