CheGuevara Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) jepp, det kommer sorte deksler, men de må du bestille fra Tyskland! Endret 1. februar 2005 av Rexton Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hmm... Tyskland? Hehe.. Vel vel... Erlend klarer nok, ikke, å finne en løsning. Kanskje du kan ta deg en titt på Samsung E700? Den har ikke blåtann, men... Finnes det samsung med blåtann til under 3000? Eneste jeg kommer på er D500... Men men... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det er fordi D500 er den eneste Samsungen med blåtann. Dessuten passer nok ikke E700 helt. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hmm...Tyskland? Hehe.. Vel vel... Erlend klarer nok, ikke, å finne en løsning. Kanskje du kan ta deg en titt på Samsung E700? Den har ikke blåtann, men... Finnes det samsung med blåtann til under 3000? Eneste jeg kommer på er D500... Men men... eneste samsung med blåtann er D500, men det krever jo noe ala tele 2 pluss, telenor privat + osv... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ja... Jeg tror hele problemet skyldes erlends skyhøye krav til en telefon under 2000.. Synes han bare kan ta e398 som sin bror jeg. Den blir han nok fornøyd med. Nei vent! Han har ikke råd... Den koster litt mer enn lommeboka hans tåler, dessverre... Prøver mobilsøk for han, hehe... Skriver et nytt innlegg med passende telefoner straks. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 *KREMT* Tok mobilsøk med mobiler med blåtann og kamera til under 2500. Fikk opp disse: 6600, K700i, SX1, T610, T630, Z600 og 8220. Ja... 6600 koster nå 2200 og K700i koster 2300. Tror det må bli 6600 på deg jeg, erlend. Ikke vær så syt kresen når det gjelder kvalitet på video på telefonen, den kan filme for Satan. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Denne Hippie-Erlend vil ikke ha 6600 fordi det hakker av og til på filmene? Da tror jeg du like gjerne kan la være å kjøpe ny, hvis alt MÅ være 100% perfekt for under 2000,- Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Denne Hippie-Erlend vil ikke ha 6600 fordi det hakker av og til på filmene? Da tror jeg du like gjerne kan la være å kjøpe ny, hvis alt MÅ være 100% perfekt for under 2000,- hehe...verre enn meg jo ta 6600, den burde funke sier nå jeg Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Denne Hippie-Erlend vil ikke ha 6600 fordi det hakker av og til på filmene? Vel, denne Hippie-Erlend er min tvillingbror her på forumet. Han vil ikke ha 6600 fordi den hakker på mediaspilleren. Erlend har stoore planer om å overføre mang en animasjon til telefonen og se dem når han kjeder seg. 6600 har jo faktisk litt hakking på disse filmene. Og derfor velger erlend heller en dyrere telefon fremfor denne. Det ville jo vært bedre med en 6600 å se filmer på enn 7600 med tanke på skjermoppløsningen. Tror jeg har klart å snakke det inn i han, men han har jo funnet ut at K700i er midt i blinken. Bare en smule dyr. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det må nevnes at SX1 spiller av videoklipp med f.eks. SmartMovie helt smoooth - ikke hakking i det hele tatt SX1 har klokket prosessoren sin bittelitt høyre enn Nokia visstnok, og det kan være grunnen til at video flyter fint. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Snakker på vegne av broder'n(hippien): Nuvel... Hvis jeg kan høyne prisnivået litt blir det 6600. Har titta litt(niglodd i timesvis)og funnet ut at den er fin. den har minnekort også, som er en stor fordel. Heahea. Mo-ha-ha-ha-det! Bare mo-ha-ha-ha-det! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Takk, takk.. Eller ikke takk.. Tusen tak og fire vegger.. Det blir nok en 6600.. Hakkinga på mediaavspilleren er vel så liten at det ikke er noe å klage over om jeg skal ha den i lomma Skal skjerpe meg Og det mener jeg Blir vel bra med ny mobil tenker jeg Når jeg får kjøpt da.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Det blir nok en 6600.. Hakkinga på mediaavspilleren er vel så liten at det ikke er noe å klage over om jeg skal ha den i lomma Er vel ikke så utrolig mye dårligere enn andre telefoner uansett. Ganske lite å utsette hvis det er det eneste negative du finner. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Hehe.. Ja.. Men jeg må seriøst skjerpe meg når det gjelder å klage på mobiler Får nok skrapt sammen til en 6600 snart Og jeg blir vel fornøyd Endret 5. februar 2005 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå