Kridal Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Har sett på en del spill til samsung D500 fra www.gameloft.com men finner ikke helt ut hvordan jeg laster de ned.. Ser ut som om man må bruke kredittkort.. Går det ikke ann å laste ned spill for så å bli trekt beløpet på mobil-regninga? I sa fall hvordan gjør jeg det? Takker for alle svar!!! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Tviler på at det går. Andre steder hvor du kan kjøpe programmer til telefoner må du betale med kredittkort. Dumt. Mye enklere å trekke det av telefonregningen. Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Etter sånn jeg har sett det virker det som at man kan gjøre det!! se bare her: http://www.gameloft.com/tech_support.php?question=75 ... men problemet er at jeg ikke finner ut hvordan!! Er det eneste stedet jeg finner spill til D500... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Har du sett på handango.com? Kanskje det er spill til D500 der. Men det er kredittkortbetaling Edit: sjekket handango.com. Det var ingen ting til D500 der. Tok vist feil. Men prøv å sende svinesti til 1968. Det er et spill lagt ut av staten som er gratis. Endret 31. januar 2005 av jornan Lenke til kommentar
simson Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Man kan vel spille javaspill på D500? Du kan finne noen gratis javaspill på nettet. Bl.a. på zedge.no Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 ja, har sett på de men de er så gamle g "kjedelige".. kan sikkert være geniale slik som "orm" var i sin tid men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå