radivx Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Er på jakt etter optiske medier, samt tomme DVD-cover. Hvor finner man dette til den beste prisen? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Norwaydisc.no selger billige og gode plater. De selger iallefall ikke noe møkk. Handler der når jeg handler plater/cover. Ikke de billigste på markedet, men du får kvalitet når du handler derifra iallefall. Fikk forresten en e-post ifra psdata idag, der de solgt 5pk DVD cover for 9,- 1,8,- pr. cover det, billig Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Ser at Clas Ohlson også selger billige dvd cover.. fra enkle dobble & plass til 4 i et cover Dvd cover Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Jeg har kjøpt Clascover tidligere og er strålende fornøyd! Sparer frakt og alt! Fant imidlertid aldri noen dobbeltcover der, men har ikke helt behovet uansett. Endret 31. januar 2005 av MaxCPU Lenke til kommentar
pri Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Sjekk ut pxp.no De selger DVDer og CDer fra Taiyo Yuden, som er regnet som noen av de beste platene på markedet. De har en del forskjellige cover også. I tillegg kan du kjøpe plater enkeltvis for å teste kvaliteten. Endret 1. februar 2005 av pri Lenke til kommentar
perwilli Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg har kjøpt både cover og dvd+r plater hos komplett og er strålende fornøyd.. hvertfall med prisen DVD platene har vel ikke den beste kvaliteten, men dvd coverene har det aldri vært noe feil med.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301475&cks=ACC Kjøpte dobbelcover for under 4 kr pr. stykk Wild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå