Bøgge Bakken Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Noen som hvet om man bare får kjøpt kassa? Har lyst på en nytt og stilig kabinett og Vapochill toweret er perfekt for meg. På kylning hadde de bare towere (Grå versjon) men man måtte kjøpe komplett vapochill sytem for og kjøpte det. Vis noen hvet hvor jeg får kjøpt det så post her eller send en mail. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 ikke gidd.. kabinettet har en elendig layout, og du må vel modde litt her og der for å få plass til powersupply. kabinettet som vapochill bruker er et helt vanlig kabinett som er moddet for å få plass til kjølesystemet. mail heller vapochill og hør hvilket kabinett det er originalt. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2002 Quote: Den 2002-06-17 20:59, psilocybe skrev:ikke gidd.. kabinettet har en elendig layout, og du må vel modde litt her og der for å få plass til powersupply. Syns kabinetter er genialt jeg. Plassen er ikke så vikdig. Skifter ikke hovedkort så ofte og har ikke mange cd-rom, disker o.s.v i maskinen. Lenke til kommentar
s_18 Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Tro meg, det finst langt bedre kabinett. Jeg har et VapoChill selv, og selve kabinettet er elendig. Alt for stort, og "spinkel" kvalitet. Ying Yang server cube (husker ikke hva det egentlig heter) er et mye bedre valg, spesielt dersom du roter litt inne i maskinen og tar meg deg f.eks. til LAN. Dette er mitt tips! Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2002 Quote: Den 2002-06-17 21:31, s_18 skrev:Tro meg, det finst langt bedre kabinett. Jeg har et VapoChill selv, og selve kabinettet er elendig. Alt for stort, og "spinkel" kvalitet. Ying Yang server cube (husker ikke hva det egentlig heter) er et mye bedre valg, spesielt dersom du roter litt inne i maskinen og tar meg deg f.eks. til LAN. Dette er mitt tips! Jeg sysn vapochillkabinettet er kule. Jeg roter ikke altfor mye i kassa mi. Kjøp deg en cubetower og selg vapotoweret til meg. Lenke til kommentar
s_18 Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hehe, greit nok at det ser sjef ut, men det er et "(#!&% å montere hardwaren i det (du kan ikke engang slette CMOS uten å ta ut nesten alle tingene. Det eneste jeg når tak i er RAMen, og PCI kortene da) Jeg har det for kjølesystemet sin skyld, og kun det. Hadde det ikke vært for dette, hadde jeg gjort hva som helst for å bli kvitt det. Men dersom du absolutt vil ha det, så kjøp det for all del. Du er din egen sjef.. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg jobber med saken men det er ikke lett og finne noen som vil selge det. Har funnet 1 men han skal kanskje selge fronten til en annen persjon. At kabinettet er trangt er ikke noe problem. Setter bare i hardware når jeg får maskinen. skrur ikkke i PC-en ver uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå