Naits Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Jeg bare lurte på om noen visste om denne serien kan kjøpes på DVD? Det er jo en helt glimrende serie! Vet noen forresten om det er mer enn 1 sesong? EDIT: Se post lengre ned på siden. Denne tråden handler nå om filmen og hvor den kan skaffes på DVD Endret 1. mars 2005 av Naits Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Spør google, han kan sikkert hjelpe deg Lenke til kommentar
Naits Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Joda, men på denne måten har det også en informativ effekt for de andre sjelene der ute som måtte lure på det samme On-topic: Skal man tro Amazon, så kommer det en DVD den 22 mars http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detai...708662?v=glance Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Skal man tro Amazon, så kommer det en DVD den 22 marshttp://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detai...708662?v=glance Det stemmer. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 husket at det gikk på tv2, så siste episoden så slutta de og vis det etter på, jeg ble gal helt frem til at jeg glemte serien Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det gikk på TVNorge Det ble laget 4 sesonger og to filmer om jeg ikke tar heeelt feil. Lenke til kommentar
Naits Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 En aaaaldri så liten update. Det er som sagt i tråden blitt lagd 4 sesonger. Jeg ble ferdig med den siste episoden i sesong 4 nå, og kommer til å dø hvis jeg ikke får sett fortsettelsen. Etter litt googling fant jeg ut at fortsettelsen var i filmen "The Pretender 2001". Så da er mitt spørsmål, hvor kan jeg kjøpe denne? Noen som har noen erfaringer med nettbutikker som får tak i DVD på etterspørsel? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Anbefaller deg å leve med slutten av sesong 4. Gledet meg som en unge til å se filmene som de laget som en nødløsning fordi serien ble kanselert. Men ble skikkelig skuffet, du sitter igjen med minst like mange spm etter de to filmene i tillegg så er historiene i filmene rimelig dårlige. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Jeg klarer ikke leve med slutten på sesong 4. Er det noen som vet hvor det er mulig å få tak i de 2 filmene? Har nettop sett alle sesongene å er helt ifra meg her. Litt over ett år siden det var aktivitet her da men...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå