Darx* Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg kjøpte i dag razer db, kobla til musa innstalerte driver stillte ned den enormt høye sensen i windows og starta cs. I cs var sensen alt for høy! Til og med med laveste driver sens cs sens og windows sens er det enda alt for høyt! Noen som har erfaringer som kan hjelpe meg? Brukte sens 2.3 i cs før vist det er til noe hjelp med intelli 3 musa . Takk for svar Lenke til kommentar
radivx Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Lurer bare på en kjapp liten ting? Er ikke den musen laget for høy "sens" (eller sensitivitet som jeg liker å kalle det) og presisjon? Jeg ville personlig blitt skuffet hvis den ikke var mer sensitiv enn andre mus. Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Har du stilit ned sensen ved hjelp av det medfølgende programmet til Razer eller windows ? Hvis du har brukt det Razer programmet vet jeg ikke hva som er galt, har du brukt windows er det sannsynlig det som er galt. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Problem solved, sry bryet. Var Accleration på 10 hehe Endret 31. januar 2005 av Darx* Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Lurer bare på en kjapp liten ting? Er ikke den musen laget for høy "sens" (eller sensitivitet som jeg liker å kalle det) og presisjon? Jeg ville personlig blitt skuffet hvis den ikke var mer sensitiv enn andre mus. Den er vel heller beregnet for lav sensitivitet siden den er liten, lett og passer til raske bevegelser. Med razer musa har jeg 1.4 i sense i cs, og med mx510 (som er større og tyngre) bruker jeg 5, men det kan vel kanskje ikke sammenlignes direkte siden razer har høyere dpi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå