niruko Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hallo! Jeg skal bytte ut min MS Office 2003 Pro, norsk versjon med en Office 2003 Pro, engelsk versjon. Spørsmål: Skal jeg avinstallere norsk verjon FØR jeg legger inn engelsk versjon, eller kan jeg bare legge engelsk versjon "over" den norske? Takker for svar Mvh niruko Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg byttet andre veien. Da avinstallerte jeg først, og la deretter inn det nye. Alle innstillinger ble likevel beholdt Men det var jo bare kjekt synes nå jeg. Lenke til kommentar
niruko Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Takker for raskt svar! Hva er beste måte å avinstallere på? Ved hjelp av "Add/Remove Programs" i "Control Panel"? Eller er det ander og bedre måter å avinstallere på, slik at jeg ungår "krøll"? Takker igjen! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hva er beste måte å avinstallere på?Ved hjelp av "Add/Remove Programs" i "Control Panel"? Jeg gjorde det ja. Tok vel bare et kvarter eller noe sånt fra jeg begynte og til det nye var installert. Har brukt det "nye" i en måneds tid nå uten noen problemer av noe slag. Alt fungerer bare helt topp. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Flyttes til Programvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå