shit89 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) SiSoftware Sandra Test Status SMP Test : No Total Test Threads : 1 SMT Test : No Dynamic MP/MT Load Balance : No Processor Affinity : No Windows Disk Cache Used : No Use Overlapped I/O : Yes IO Queue Depth : 8 request(s) Test File Size : 1023MB File Server Optimised : No Benchmark Breakdown Buffered Read : 16 MB/s Sequential Read : 14 MB/s Random Read : 5 MB/s Buffered Write : 16 MB/s Sequential Write : 16 MB/s Random Write : 9 MB/s Average Access Time : 8 ms (estimated) Drive Drive Type : Hard Disk Total Size : 29GB Free Space : 26GB, 100% Performance Tips Notice 5008 : To change benchmarks, click Options. Notice 5004 : Synthetic benchmark. May not tally with 'real-life' performance. Notice 5006 : Only compare the results with ones obtained using the same version! Notice 5209 : Consider using the Removable Storage/Flash Benchmark for Flash devices. Tip 5202 : Use cache on to measure Windows performance. Tip 2 : Double-click tip or press Enter while a tip is selected for more information about the tip. Dette er informasjonen jeg fikk fra SiSoft Sandra 2004. Se filvedlegget. Hvorfor får jeg få dårlig ytelse? Ytelsen er jo rett og slett råtten! Hva kan jeg gjøre for å få bedre ytelse? Endret 31. januar 2005 av shit89 Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Noen tips for å forbedre ytelsen? Lenke til kommentar
maximus Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Du må fortelle hva slags hardware og drivere du bruker. Lenke til kommentar
Bergtora Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Sjekka hvilken mode den står i? Har akkurat samme harddisk, og oppdaga for noen dager siden at den sto i Ultra DMA mode 2 i bios... Trodde hovedkortet skulle stille sånn riktig av seg selv, men ikke veit jeg... (ultra dma mode 2 = ata33) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå