bleidd Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) ...på hvilken som helst måte, gjerne med bluetooth (for de som har det på PC'n) eller kabel som følger med telefonen. Med min P900 kan jeg nå overføre frem og tilbake til f.eks. Outlook på PC'n. Dette fungerer meget bra. Evt som "vcard" eller noe, dette er litt mer keitete. Men hvilke nye, fete telefoner kan dette? Snuser på ny telefon (Motorola MPx220 kanskje..?), og vil gjerne ha en smertefri overføring av (altfor) mange kontakter. Hadde vært greit å bare sende alt til Outlook og så ut på en ny telefon, og så var alt gjort på en gang... Finnes det en oversikt over slikt for mange telefonmodeller et sted? EDIT: ikke bare mobil -> PC -> samme mobil, men mobil -> PC -> annen mobil... EDIT, liste: SE P900 Qtek 8010 SE K700 SE S700 Siemens SX1 Siemens M65 Endret 1. februar 2005 av Vandalen Lenke til kommentar
mp3skalle Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Qtek 8010 syncer smertefritt med Outlook over både usb og blåtann. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Takk Gjelder vel kanskje alle med "Windows-OS" det da..? Synes jeg så en kompis gjøre det med sin K700 også. Keep'em coming! Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 SE S700I synkroniser mot Outlook. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Siemens SX1 synkroniserer med Outlook + andre programmer - Tror alle Symbian-telefonene kan synkronisere på en eller annen måte med Outlook eller liknende (hvertfall Series 60). Og ja, SX1 takler synkronisering via medfølgende USB-kabel. Endret 31. januar 2005 av ^Cartman^ Lenke til kommentar
buktu Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det er veldig mange telefoner som kan synce med outlook da. Min M65 gjør det helt smertefritt. - buktu - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå