jossimd Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Noen som annbefaler en viftestyring den skal være 5,25. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Jeg anbefaler Sunbeam Rheobus. Endret 31. januar 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Den var kul. funker den bra? Endret 31. januar 2005 av jossimd Lenke til kommentar
perstian Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg kan anbefal Zalman's viftestyring til 295,- Jeg har den selv og syns den er utrolig pen å se på + at det er 4kanaler til å regulere viftehastighetene på og 2kanaler som funker slik: 12V - OFF - 5V Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Sunbeam sin er kulere enn zalman sin, synes jeg da. Endret 31. januar 2005 av jossimd Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Sunbeam er vel en av de beste du får tak i. Den gjør det den er laga for og kun det. Den tåler mye effekt på hver kanal, den har 1 strømingang for alle 4 viftene istedefor 1 til hver vifte som mange andre har (thermaltake ivertfall). Les litt tester av den, så får du nok oppfatningen av at den er det beste kjøpet. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 jossimd, den funker ganske så bra. Bruker den selv, og har ikke hatt noe problemer med den. Du kan regulere viftene fra 0 til 12V, noe som mange viftestyringer ikke kan. Det eneste minuset med viftestyringen, er at LED'sene er utrolig kraftige, men de kan du fjerne om det er ønskelig. Selv tok jeg bare litt svart isolasjonsteip over, slik at jeg ikke fikk de rett i ansiktet Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 jossimd, den funker ganske så bra.Bruker den selv, og har ikke hatt noe problemer med den. Du kan regulere viftene fra 0 til 12V, noe som mange viftestyringer ikke kan. Det eneste minuset med viftestyringen, er at LED'sene er utrolig kraftige, men de kan du fjerne om det er ønskelig. Selv tok jeg bare litt svart isolasjonsteip over, slik at jeg ikke fikk de rett i ansiktet hehe, samme erfaringer som jeg har det. En annen ting er at ledsene kunne variert i lysstyrke med hastigheten i stedet for at de bytter fra blå til rød når du kjører viftene sakte Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Har også Sunbeam sin reobus, fungerte utmerket i ca. 1 år før jeg måtte levere den inn fordi kanal 3 ikke fungerte lengre. Nå sitter jeg med en ny en, kan anbefale den på det sterkeste selv om den "klikket" Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg tror nokk jeg kjøper sunbeam sin. :!: Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg tror nokk jeg kjøper sunbeam sin. :!: Du kommer ikke til å angre. Den finnes i sort også forresten... Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Coolermate Silver Leo har styring og RPM-avlesning av 4 vifter (6V-12V tror jeg) pluss fire temperaturfølere. Har den selv, men har ikke fått testet den skikkelig enda. Jeg er hvertfall temmelig sikker på at den er verdt de 217 kronene den koster... Edit: den tyrkiske Leif var på nattlig visitt... Endret 1. februar 2005 av Halvsame Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hva med Denne eller Denne jeg tør ikke å kjøpe viftestyringer med knapper som stikker alt for langt ut siden jeg har kjøpt et TT Tsunami! Noen som har noen erfaringer med de 2? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Viftestyringer passer bedre å diskutere under luftjølingsforumet på overklokkings delen av forumet. Tråden stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg