thescientist Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 har kjøpt en Nokia 6260. men den er det mange feil på. Tenke meg at jeg skulle kjøpe en Samsung D500, men er ikke sikker på om den er no' bra? Jeg har lest en del om mobilen høres fristende ut, men litt dyr.(4100)! Jeg trenger noen som kan si meg om den er bra eller dårlig! Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 http://amobil.no/art.php?artikkelid=13047 Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 4000 er jo te gjeans for en D500... og ja, den er bra! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 cybervision_ skrev: 4000 er jo te gjeans for en D500... Hva? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 *Dragon* skrev: cybervision_ skrev: 4000 er jo te gjeans for en D500... Hva? Det samme lurte jeg på... OnT: Har selv lest en del tester av den og de eneste tingene som irriterer meg med den så langt er at det ikke automatisk blir stor bokstav etter punktum, et par telefoner har det med å dette ut av nettet, litt dumt at den ikke har minnekort (bagatell med såpass internt minne) og at det er litt kluss med overføring av BlueTooth. Disse minusene var derimot ikke nok til å hindre meg i å bestille den Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 sorry, dialekt uttrykk. Det betyr ca "det er jo som å gi det bort"! Lenke til kommentar
brage87 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 du kan få den for den nette sum av 2087 kr på lefdal med Tele 2 mobil+ abonnement. Hvis du benytter deg av prisgarantien på lefdal. Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 non spørsmål på lager: 1,Blir den fort sløv/slitt? (når du drar tastaturet ned) 2,Er menyene bra'e? 3,Skjermen for liten eller hva? 4,er tastene små eller passe? (har små store hender spiller hådball så!) 5,Noen som har oppdaget noen feil? 6,lett å ripe til?(tenker på skjermen og kamralinsen) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 a_man skrev: non spørsmål på lager:1,Blir den fort sløv/slitt? (når du drar tastaturet ned) 2,Er menyene bra'e? 3,Skjermen for liten eller hva? 4,er tastene små eller passe? (har små store hender spiller hådball så!) 5,Noen som har oppdaget noen feil? 6,lett å ripe til?(tenker på skjermen og kamralinsen) Det meste av det du lurer på får du svar på i amobils test av telefonen! Lenke til kommentar
T-mac1 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) brage87 skrev: du kan få den for den nette sum av 2087 kr på lefdal med Tele 2 mobil+ abonnement. Hvis du benytter deg av prisgarantien på lefdal. Blir ikke telefonen operatørlåst da? EDIT: Hvilken butikk "utfordrer" lefdals pris? Endret 2. februar 2005 av T-mac1 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jo, men trådstarter sier ingenting om abonnement. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå