aspyr Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg lurer på om det er en viftestyring som passer inn i en 3.5 bay (der floppydisken vanligvis skal). Har en shuttle og vil nødig bytte ut dvd-rw med viftestyring. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Selvsagt, hva tenker ikke produsentene på ? Vantec Nexus Fancontroller, 3.5", Sort Vantec Nexus Fancontroller, 3.5", Sølv Vantec Nexus Fan&Light kntrl, 3.5", Sort Vantec Nexus Fan&Light kntrl, 3.5", Sølv Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 eller denne da får du med 4 velig gode vifter http://www.psdata.no/ps.asp?it=108477&mlevel= Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Tusen takk for svar :!: Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 bare hyggelig ! hvilken ble det til Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Blir denne her. Må bare få lønn før jeg kjøper den. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hvorfor kjøper du ikke den Thermaltake a? den er liksom 100spenn billigere + at du får med noen fine vifter men men det er ditt valg Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hvorfor kjøper du ikke den Thermaltake a? den er liksom 100spenn billigere + at du får med noen fine vifter men men det er ditt valg Har du dette settet selv eller? Vurderer å kjøpe et av følgende: http://www.thermaltake.com/accessories/dcf...vebay/a1873.htm http://www.thermaltake.com/dcfans/smartfan/a1869.htm Tror nok jeg går for den øverste.. men spørs jo hvor mye de viftene bråker.. kommer nok bare til å bruke 2 av den foreløpig. Eller kanskje jeg skal gå for en annen løsning? Kom med forslag, jeg trenger forresten en CPU vifte til Socket 478 som er stillegående. oem vifta ligger på 4500 RPM ved god overklokking, noe som høres godt. Det er ikke noe i veien for å la CPU vifta gå gjennom viftestyringa? Må vel passe på litt ved spilling og slikt... men tenkte mest på å dempe støy om natten siden pc'n står ca 5cm unna senga. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Hvorfor kjøper du ikke den Thermaltake a? den er liksom 100spenn billigere + at du får med noen fine vifter inv_biggrin.gif men men det er ditt valg inv_biggrin.gif Fordi jeg ikke trenger vifter. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 alltid digg å ha no ekstra!! btw den thermaltake viftestryingen med viftene.... fås den i sort? Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 du stitsch !!! jeg har det settet de viftene bråker ikke mye ! (untatt når du skrur på max hehee da bråker det litt men det hører jo med.) kan bli litt mye ledninger !! men jeg er fornøgd med det Men jeg styrer bare de viftene som fulgte med har ikke prøvd med noen andre vifter. det var litt sånn spess utak men det funker. er veldig fornøyd med de viftene funker veldig fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå