sveinsel Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Nabojenta 10-12 har en PC med vanlig SDRAM og Athlon CPU. Den er ikke på noe slag nett, og var ny og for 3-4 år siden lite brukt. Nå er det fortsatt til lek, opplæring og Simms2 .... Under Booting nå kommer "Windows beskyttelse feil" og ber om en tast. Den starter til sikker mode, og der er ikke noe feil å se under enhetsbehandling. Tempraturer er ok. og den defragmenterer og kjører scandisk ok. (satte den nå til å kjøre utvidet scandisk med rep. av harddisk, men tror ikke der er feil) Noen som har tips eller stikkord?? Hvor skal jeg begynne? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Tjaa ? Prøv Prog.>tilbehør>systemverktøy>systeminfo>verktøy>systemfilkontroll Sjekk ut systemfilene med scanning der, hake på et par ting der før du scanner. (tror det var i avansert) Da vil du se ettervært om du har korrupte eller skadete filer i systemet, du har også muligheter til å erstatte de. Kan jo være korrupte driverfiler også.... Endret 31. januar 2005 av jarmo Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Kjørte en sånn sytemfilkontroll men haket ikke på noe, men det sa meg ingenting. Jeg husker så forbarket dårleg... Det forkom at Soundblaster figurerte for mye i overgangen mellom BIOS og Win... (Det er vel Autoexec.bat som forgår da ...) Men hva har hun (eller vennene) klikket på ? Det bruker å være noe enkelt når de har problemer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå