Smooth Ceiling Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ok, det kan jeg forstå Det var ment som en spøk uansett. Og beklager at jeg svarte så krasst, sto opp på feil side av sengen i dag. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ok, det kan jeg forstå Det var ment som en spøk uansett. Og beklager at jeg svarte så krasst, sto opp på feil side av sengen i dag. No hard feelings. Har selv dager da sengen burde vært holdt Og da er det ikke fordi det ligger den dama i senga altså. Lenke til kommentar
chma Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hvilket igjen bringer oss tilbake til warez.. Skikkelig innskrenket tankegang her ja.... Hvis du kopierer en film fra dv-kamera, så blir timer fort gigabytes. Med andre ord. Familier som har film av familien skal ikke ha mange timer dv-film før en vanlig 300 GB disk blir full. Ikkesant, holder med ett litt stort prosjekt så fyller du fort noen hundre gb, i tillegg kommer renderfils osv.... En liten ting til...hvor praktisk er det å drasse på et stort kabinett om du sitter på bærbar pc å redigerer...? Da må du ha løsninger som dette, uansett om det koster 10000 mer enn en pc med like mange disker fordi det er praktisk umulig å drasse rundt på en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå