Sargent Fire Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hvilket merke på skjermkort er best, er det mikrostar,Gainward asus osv. har tenkt til å kjøpe gforce4 ti4400 Lenke til kommentar
Veritas Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Kan ikke snakke for noen andre, men jeg har i alle fall en god erfaring med Gainward. Har hørt at ASUS kortet av TI4400 også skal være god kvalitet på, så jeg ville valgt GW eller ASUS. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Vanskelig spørsmål du stiller der....da jeg kjøpte min Dell P120...var #9 konge..men det var vist Matrox som var konge på 2D selv da....dette var før 3D kort ble hot....da var det plutselig kort fra et firma som ikke finne slenger....3dfx..med sine Voodoo kort..og man trodde det ville vare lenge..helt til et firma INGEN hadde hørt noe særlig fra...kom med et kort som heter TNT...Nvidia het de...så gikk 3dfx konk, Matrox forsvant ut i periferien, og ATI klarte såvidt å henge med...de hadde en god fot i OEM markede....ATI kom tilbake sterker enn noensinne, og Matrox..som alle nesten hadde gitt opp..har vist et killer kort opp i ermet...og alt er igjen ganske uvist.... moralen Det finne ikke ET BEST MERKE.....du kjøper etter behov. Les tester av alle kortene på siter som http://www.hardware.no (der du er nå) tomshardware.com tech-report.com osv....og finn det som dekker dine behov. Da jeg kjøpte skjermkort..viste det seg at Gainward GF3 golden sample var det hotteste....hva som er hot nå..anner ikke!! AKIRA Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Akira: Du snakker om kort med forskjellig teknologi og chipsett. Sprørsmålet var hvilket kort som er best med nVidias GeForce4 GPU. Matrox: Lager chipset og kort Ati: Lager Chipset og kort nVidia: Lager chipsett og ikke kort. Men selger chipset til kortprodusenter som lager nVidia-baserte kort! Ekempelvis: MSI GeForce4 Gainward GeForce4 Abit GeForce4 Asus GeForce 4 Creative Geforce 4 OSV..... Kan jo legge til at de forskjellige kortprodusentene satser på forskjellige kjøpsgrupper. Noen ønsker å tilby et billig produkt med ny teknologi, mens andre ptodusenter ønsker å tilby det beste! [ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-06-18 18:53 ] Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 synes vi kom frem til det samme jeg.....kjøp kort etter behov..det finnes ikke ET best merke.....det er jo det du skrev i andre ord på slutten. AKIRA Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Kenny000 ingen av grafikk korta er best,det er hvem som er raskest som teller innen skjermkort produsentene,så er driverne veldig viktige også og der er nvidia meget gode Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå