efikkan Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg vil ha avina-settet på amazonen min. Tror jeg har rustningen iallefall du kan få. hvis du spiller ladder da Jeg spiller uten ladder og battle.net. Lenke til kommentar
Havcard Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Det kan da hende at jeg har misforstått, men jeg har alltid trodd at set-items er det beste man kan få om man har hele settet. Det beste jeg kan komme på for Amazonen din, efikkan, er M'avina's Battle Hymn, Mara's Kaleidoscope, Stone of Jordan og/eller Bul-Kathos' Wedding Band og noen bra charms som f.ek + to skill tab og Gheed's Fortune... Endret 9. mars 2005 av Havcard Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det er slik jeg også har forstått det. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det kan da hende at jeg har misforstått, men jeg har alltid trodd at set-items er det beste man kan få om man har hele settet. Det er nok feil Men du som spiller uten battle net, hvis du får tak i hele mavina settet så for all del bruk det. Er ikke lett å finne ting i single player Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det kan da hende at jeg har misforstått, men jeg har alltid trodd at set-items er det beste man kan få om man har hele settet. Det er nok feil Men du som spiller uten battle net, hvis du får tak i hele mavina settet så for all del bruk det. Er ikke lett å finne ting i single player Hvilken ting mener du at jeg bør ha?? Lenke til kommentar
Havcard Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Det var noen som skrev at at min kjære Druid som er level 87, har 412MF og 3499 Life har en stor sjanse til å finne bra stuff! Jeg har spilt litt, men jeg har ikke funnet noe ennå, kan det være at jeg ikke har spilt nok? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det var noen som skrev at at min kjære Druid som er level 87, har 412MF og 3499 Life har en stor sjanse til å finne bra stuff! Jeg har spilt litt, men jeg har ikke funnet noe ennå, kan det være at jeg ikke har spilt nok? Men det var sikkert på Ladder og battle.net Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 B.net eller ikke, Så burde du finne noe etter en stund. Når jeg sier at du burde finne noe, så mener jeg at du kanskje finner noe på en... tja... 100 meph runs? tar du 100 (på hell) så er du garantert å finne noen bra mid-high uniques. Er han sterk nok kan du ta baal også/istedet. Finner du mavs settet på SP så bruk det ja. Men det finnes Uniques som tilsammen gir MYE mer dmg og + stats enn hva mavina gjør. (for å nevne noe: Shako, Arkains, Maras, WF, nosferatus/verdungos/arachnid.) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Siden jeg har en amazon som bruker bue, hva vil du/dere anbefale at jeg skal bruke i stede for avina-settet? Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Regner med at du ikke har en flust av hr og denslags Buer i synkende rekkefølge: Windforce Eaglehorn Buriza Armor: Gladiators Bane Shaftstop Skullder's Ire (MF) Duriel's Shell Hansker: Dracul's Grasp Soul Drainer Lava Gout Laying of hands Belte: Nosferatu's Coil Dette er ganske rimelige saker som ikke burde være alt for vanskelig å få tak i (mesteparten av det) Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Regner med at du ikke har en flust av hr og denslags Buer i synkende rekkefølge: Windforce Eaglehorn Buriza Armor: Gladiators Bane Shaftstop Skullder's Ire (MF) Duriel's Shell Hansker: Dracul's Grasp Soul Drainer Lava Gout Laying of hands Belte: Nosferatu's Coil Dette er ganske rimelige saker som ikke burde være alt for vanskelig å få tak i (mesteparten av det) Vil legge til Lionheart (RW, HelLumFal) under armor, faktiskt bedre en alle de du listet der, og billig å lage. Jeg vil også legge til at bowazons er veldig avhengige av IAS, og halvparten av de hanskene der har ikke det. Må legge til goldwrap og razortail under belter. - D.J. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Kan jo alltids prøve med M'avina set uten bow og bruke Botd CB (Crusader Bow) Den har høy dmg Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Nå har jeg "Ashera's Aim"(Bue), "Enigma"(Armor) og unik shako. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Bare lurer på en sak. Jeg tror jeg sett en oppskrift (harodric cube) som gir en unik gull item (shako for eksempel) en socket. Men hvor jeg har sett denne henn vet jeg ikke. Jeg husker til og med at jeg har brukt den selv til å lage en socket i min egen skako. Jeg stappet den i harodric cube... oppskriften var dyr, men verdt det. Jeg har glemt hvordan man gjorde det.. er det noen som vet? PS: Det kan også være at jeg har drømt dette, og at hele oppskriften er en oppfinnelse av min livlige fantasi.. Men eeh, jeg trenger dog svar. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Du har nok drømt ja. Man kan bruke cuben for å lage socket i hvite eller magic items, men ikke unique. Larzuk er den eneste som kan socke unique items Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Alle oppskrifter er mulige å finne ut ved å pakke ut filer fra spillet. Så om det hadde eksistert en slik oppskrift, så hadde den vært oppdaget. Men det skal finnes en oppskrift som gir en socket på våpen tror jeg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Alle oppskrifter er mulige å finne ut ved å pakke ut filer fra spillet. Så om det hadde eksistert en slik oppskrift, så hadde den vært oppdaget. Men det skal finnes en oppskrift som gir en socket på våpen tror jeg. http://www.diabloii.net/items/horadric-d2x.shtml Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 må bare si at den infoen på diabloii.net når det gjelder d2 er ikke særlig oppdatert. besøk heller blizzards offisielle d2 side Arreat's Summit for d2 info. Den er 100% korrekt, og oppdatert for 1.10 patchen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Det stemmer det. Men jeg har mistanke om at Blizzard ikke har oppgitt informasjon om absolutt alle oppskriftene. Men disse er som sagt mulig å finne ut med å pakke ut filer fra spillet. Lenke til kommentar
Havcard Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Det stemmer det. Men jeg har mistanke om at Blizzard ikke har oppgitt informasjon om absolutt alle oppskriftene. Men disse er som sagt mulig å finne ut med å pakke ut filer fra spillet. Hvordan da? Jeg har veldig lyst å ha mye bedre skjold og equip til Desert Mercenery'en min Men det at "infoen på diabloii.net når det gjelder d2 er ikke særlig oppdatert" er helt korrekt. F.ek. på M'avina's Caster står det " 10% Chance of casting Slvl 3 Nova When Struck", men på Arreat Summit står the "-On Striking" Endret 15. mars 2005 av Havcard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå