Gå til innhold

Diablo II: LoD Hvor finner jeg bra stuff?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"non-ladder" pleier å være battle.net

 

men, hadde jeg sett deg litt før, kunne du fått gloves og shield av meg.... solgte det :blush:

 

noen som trenger ariocs needle? (non-ladder) kan trade :p

 

samler også smått på trang, jeg skal si fra om jeg finner noe mer du kan få

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
På 1.09 Patchen hadde jeg Pus Spitter Siege Crossbow på en paladin (ElCid_Campeador) som jeg fant på act 1 i catacombs på hell. Jeg har rundt level 70-75, og jeg hadde ikke noe spesielt med MF... :p

fant du mye, eller? den bowen er ikke serlig bra, så jeg fant ikke poenget...

Kanskje han mener den er bra?

Lenke til kommentar

Har faktisk ikke spilt diablo siden jeg fikk meg wow :p Etter flere år med avhengighet ble det bytta ut med en ny..

 

Etter de nye runeordene kom har så å si alle uniqes som ikke var "high-end" i 1.09 blitt så å si ubrukelige i hell. Tilogmed burizaen som jeg husker var toppen av lykke da jeg fikk min første er nå temmelig ubrukelig spør du meg. En bowazon med wf og 160/60-100 hp armor og alt annet av godly utstyr duger ikke i forhold til alle de nye buildsene.

 

Joda Fargoth, vil mene at jeg har et TO sett liggende å slenge et eller annet sted, send meg en pm hvis du vil ha det.

Lenke til kommentar
oki for det første drit i baal han suger diablo suger også.. dem er for noobs..

 

mepphy dropper ik deler i hell noe som er fint for  barbs... den dropper også buriza-do kyanon ballista som er en av de beste våpnene for bow/crossbow amazoner.

 

Vist du virkelig har lyst på unique items, som stones of jordan, vex rune, doombringer blade, zod rune og alle disse ekstrem itemsene vil jeg anbefale, pindleskin (act 5 på vei ned til Nithalac) best på hell selvsagt... og Nithalak selv... Nithalak har høy slvl noe som gjør at han dropper enormt bra loot, fra tid til annen. tror nithalak har 97 mens pindleskin har slvl 95... lykke til... vær gjerne flere venner... da blir det lettere for dem er utrolig harde å ta alene, med mindre du er rik og har alt det bra eq... som barb med botd (våpen) Stormshield (shield)

enigma (armor) arreat face (helmet) ven~ (belte) soj, soj, maras og sko og hansker.... Da kan du laste ned en pindle bot og la den stå på om natten (en pindle bot er en som dreper pindle for deg autamatisk så du slepp å gå frem og tilbake og alt det der...) Lykke til da!!

Soj? Ekstrem item???

 

Soj finner man hos andy i nm. Er søren ikke vansklig og finne.

Ik settet suger,Buriza ? ingen vil ha det da...

 

Og btw. du kan finne tals amu sjukt mange plasser, i norm og, den er verdt litt trur jeg.

(fant den i act5 første tp til de taper folka (dunno hva de heter))

SoJ hos andy i NM? har tatt andy en milliard ganger og aldri fått no soj... hvor ofte finner du? har du grisete überflaks eller no?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...