Kenneth Solfjeld Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg kom over denne nettbutikken under min søken etter kabinettvifter, jeg har aldri hørt om Norek.no Er de bra? Bør man styre unna? Det hadde vært fint med noen tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Hehe !! Norek.no er jo bra, men kun for forhandlerer Endret 31. januar 2005 av jarmo Lenke til kommentar
pstub Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Norek er leverandøren til bl.a. Komplett! Tror ikke du har mulighet til å handle derfra... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Du får som sagt ikke handlet hos Norek som privatperson, les Noreks uttalelse i denne tråden. Lenke til kommentar
Superkonge Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Spør på komplett.no. Vet at de handler mye derifra.... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Det så ut som vilken som helst webshop på forsiden, så ikke at det var kun for forhandlere!! Lenke til kommentar
durabit Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hva er poenget med å spørre Komplett når det tydelig framgår at trådstarter ikke er i posisjon til å kjøpe inn datavarer som forhandler. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Det så ut som vilken som helst webshop på forsiden, så ikke at det var kun for forhandlere!! Bortsett fra at de mangler et par LITT vesentlige ting, som priser og muligheter til å bestille noe... Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 norek.no og komplett.no er to sider av samme sak. De er vel identiske med unntak av at norek.no selger til forhandlere, mens komplett.no selger til alle. Prisene er også litt forskjellige, men jeg antar at de har felles lager og logistikk. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 ..På den andre siden var det litt pussig at de ikke hadde priset produktene sine! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Stenges. Norek er ikkje for privatpersoner, det er komplett som er. Forklaring kan lesast i linken som rikky oppgav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg