Glen_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Alle har sikkert sett dem i amerikanske highschoolfilmer: hengelåser med kodehjul (tenk safe) på skapene i gangene... Jeg har lett etter disse i snart et år nå, har hørt med alle låsesmeder og jærnvareforhandlere jeg har vært i nærheten av, men mesteparten av dem har ikke engang hørt om dem. en kompis av meg har gått på internasjonal skole i tyskland, og der har han en sånn en fra, men ellers har jeg aldri sett noen som har en. noen som har noen gode forslag til hvor jeg kan skaffe en her til lands? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Husker alle hadde slike låser da jeg gikk på ungdomsskolen, for et par-tre år siden. Skulle ikke være noe stress å finne det, da? Et raskt søk på google finner denne "combination padlock" fra Abus. Det er noe slikt du tenker på, er det ikke? Abus forhandles av låsesmeder og jernvarehandler over hele landet, og om de ikke har inne, kan de nesten garantert ta inn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hadde da slike på ungdomsskolen, innkjøpt på nærmeste jernvarebutikk. Bare prøv litt til. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 har du virkelig brukt ett år på å finne no sånt?? Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 okei, jeg har liksom ikke lett hver dag heller da og så visste jeg ikke at det var andre enn Master som lagde slike låser. Trodde det var de som hadde patentet på den typen lås. skal sjekke litt grundigere i nærmeste jernvarebutikk. Mn jo, jeg har faktisk lett litt sporadisk i et års tid. takk skal dere ha! Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Har sett et par her og der, men ikke ofte nei. Skulle ikke være umulig å få tak i. *Edit, vet ikke om dette var orginale "Master Locks", tenkte ikke over det så mye. Endret 2. februar 2005 av Den Polse Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) SLIKE? Alt fra: www.clasohlson.no vet de ikke er helt like..... Endret 2. februar 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Nei, han tenker på like med ett stort hjul på, slikt hjul som man vrir frem og tilbake. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 husker slike.... :/ ble solgt som sykkellåser....litt lange rundt "halsen" da men....kan prøve og skaffe en...tror jeg har en liggende! Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Det hadde jo vært fett da! Jeg kjøper gjerne jeg, hvis det er noe tilsvarende master lock ...men det må vente en liten stund. som student er jeg stadig plaget av konkurser her.... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Mange som ahr slike du tenker på på skolen.. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 En kamerat av meg hadde det, veldig morsom lås.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå