yoyo89 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 jeg vet ikke om det passer i denne delen av forumet men men... ok når jeg spiller enkle spill som Delta Force black hawk down med= intel pentium4 2.8GHZ HT 1024MB RAM Geforce 6800 GT 256mb 19" skjerm 5.1 lydkort så fryser den OFTE nå kanskje hver time skjer d, noen ganger mer, noen ganger mindre det har skjedd 3-4 ganger før for lenge siden et par ganger men d vakke ofte når den fryser så kan jeg ikke gjøre noe, ikke snakke på teamspeak (som jeg har på mens jeg spiller) eller gå ut ell noe som helst noen ganger blir skjermen fylt av rare farger. hvorfor skjer dette??? Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 clocket? Varm hardware? Lenke til kommentar
hellfury Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Første jeg tenker når jeg leser det der er varmetrøbbel... det neste er minnetrøbbel... er det 1x1024 eller 2x512? Hvaslags temperaturer holder systemets komponenter? Lenke til kommentar
yoyo89 Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 jeg hadde klokka men så klokka jeg ned igjen i håp om at d ville fikse problemet men sånn gikk d ikke temp vanlig= kjernetemp: 61-62 grader omgivelsestemp: 45-46 grader når jeg spiller bhd= kjernetemp: 63 Grader Omgivelsestemp: 46 Lenke til kommentar
HKS Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Temperaturene på skjermkortet er ikke unormalt høye... Har du kjørt test på minnet i maskinen din? Og har du stor nok PSU? Både P4 (iallefall Prescot) og 6800GT trekker endel strøm, særlig på +12V linjen Lenke til kommentar
yoyo89 Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 PSUen har virket fint lenge og jeg har spurt her i forumet for lenge sia og de sa d var nok uansett om jeg vet at d akkuratt er på grensa btw hvordan tar jeg test på minnet? Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 hvordan tar jeg test på minnet? MemTest Lenke til kommentar
Azton Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg tenker varmeproblemer. Har du kabinettvifte? Hvis ikke ville jeg anbefalt deg å sette i en. Lenke til kommentar
yoyo89 Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 hmmm tror kanskje jeg må ta frem støvsugeren, støv overalt i pcen hehe kommer tilbake hit hvis jeg fortsatt har problemer etter å ha renska pcen takker for hjelpen!! Lenke til kommentar
hellfury Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 61-62.... synes det var innmari varmt jeg... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 PSUen har virket fint lenge og jeg har spurt her i forumet for lenge sia og de sa d var nok uansett om jeg vet at d akkuratt er på grensa "Akkurat på grensen" er ikke bra nok. Og nye komponenter (skjermkortet ditt) krever MYE strøm. Hvilken PSU har du, og hva har du ellers koblet til av hardware (vifter, disker, cd/dvd-stasjoner)? Lenke til kommentar
yoyo89 Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 tok fram støvsugeren men den kræsjer fortsatt har en dell psu, tror d er en 340W jeg har ikke noe spezz koblet til bare de vanlige tingene som jeg har sagt før + en harddisk på 120GB Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 hva ligger CPU temperaturen din på? Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Er det bare i deltaforce den fryser eller er det i andre spill også? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Kan rett og slett være PSUen din som er litt dvask. Har du mulighet til å få prøvd en kraftigere en så ville jeg gjort det. 6800GT trenger litt power. Lenke til kommentar
yoyo89 Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 jamen hvis d var psuen ville ikke pcen skrudd seg av? har ikke varmen på psu osv.. btw har dell så der er vanskelig å få tak i riktig psu Lenke til kommentar
yoyo89 Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 fryser i spill som er bedre enn star craft star craft er det eneste spillet det ikke fryser i, som jeg spiller da.. Battlefield 1942 DC og Delta force BHD kræsjer... og nå har d bare skjedd oftere og oftere... Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) jamen hvis d var psuen ville ikke pcen skrudd seg av? har ikke varmen på psu osv.. btw har dell så der er vanskelig å få tak i riktig psu sad.gif Er vel ikke no vanskeligere å få tak i en ny PSU når man har dell enn vis man har andre merker?? Standard str på alle PSU`er er det ikke??? Hmm...Jo mener at pc`en ville slått seg av å holdt seg av i noen secunder før du hadde fått slått den på igjen vis det var PSU da den ville blitt veldig varm av å kjøre på fullt hele tiden! Høres som sagt tidligere ut som en CPU varme feil! har hatt det samme selv flere ganger å minCPU ligger bare på 52 Grader idle mens når jeg spiller kan den komme opp i rundt 60+ å da kan den fort finne på å henge seg! Prøv å slå av advarsler i hovedkortet når CPU blir for varm! Det kan hjelpe! hjalp i værtfall hos meg da den klikka hver gang pc`en gikk over en viss temp! Endret 7. februar 2005 av Fat_ASS Lenke til kommentar
Jolt Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Høres jamen ut som et varme problem, men man skal ikke utelukke psu problem heller. Det er nemlig ikke sånn at slårs seg totalt av, men fryser gjør den vel heller ikke. Har du strøm problemer vil den restarte seg. Så jeg hvis det er et harware problem så vil jeg si varme(enten cpu eller gpu, mest sannsynlig cpu). Er det noen som har tenkt på driver problem? Prøv noen oppdaterte drivere og se hvordan det går. World of Warcraft ville ikke funke ordentlig på pcen min, men så lasta jeg inn nye drivere og det går som smurt(legg merke til at WoW ikke kommer før 11/2 og at jeg er phase 2 beta tester, så ikke spør hvor jeg fikk det e.l.). Jeg ville råde deg til og laste inn nye og oppdaterte drivere før noe annet! Lenke til kommentar
yoyo89 Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 ok takk gutta har hørt dell har masse rare løsninger på ting men uansett hvordan skrur jeg av de advarslene? og noen drivere dere anbefaler til Geforce 6800GT 256 MB? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå