H4ngm4N Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Har en napa 1 gb fra elkjøp som egentlig fungerer ganske greit. 1295 kr Minne eller harddisk basert? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Nå har jeg kommet frem til to alternativer: Creative Zen Touch Fordeler: Stor lagringsplass Lang batterilevetid Pris Ulemper: Stor Noen har opplevd at det kommer opp "vent" flere ganger når man åpner en spilleliste, samt skurring i lyden når den ikke spiller av eller lyset er på. iPod Mini Fordeler: Liten og fint design Stort sett fornøyde kunder (hvertfall de tjeg har fått med meg) Ulemper: Pris Litt dårlig batterilevetid Liten plass (trenger ikke mer enn 4gb til musikk, men det kan være greit å ha mer til en ekstra harddisk) En siste ting: Creative Zen Touch kommer vel med USB 2.0, men kommer iPod Mini med Firewire eller USB 2.0? Er firewire _mye_ raskere enn USB 2.0? Noe å legge til? Trenger ltt hjelp.. Endret 9. februar 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Var på El-Kjøp idag for å se på størrelsene på mp3-spillerne og sammenligne. Må si at fikk mye mer lyst på iPod Mini etter dette besøket. Noen som har erfart noe negativt med denne spilleren før jeg kjøper den? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Noe artig jeg la merke til: På El-kjøp står det at det er 5gb på iPod Mini, mens på Komplett.no står det 4gb Hvilken er riktig? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Den har fire gigabyte. Anbefaler at du sjekker produsentens spesifikasjoner hvis butikker oppgir motsigende sådanne. Hvis mulig, vil jeg foreslå at du revurderer valget ditt, og kjøper en Zen Touch, eller Zen Micro hvis du vil ha en liten spiller. Pris/funksjonalitet-forholdet er, som vanlig når det gjelder Apple vs. Creative, bedre på begge to enn på iPoder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå