H4ngm4N Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Har snart bursdag og forventer og få litt penger som jeg kan bruke på ny mp3-spiller. MÅ HA: Min 512 mb, men helst over 1 gb. Display Shuffle og vanlig avspillingsrekkefølge Fint Design Liten Tåle å bli mistet fra 1 meter USB 2.0 Min 12 timer batteri (hvis batteriet er oppladbart da, og med 12 timer mener jeg 12 timer, ikke 8) Brukbar lyd Må kunne brukes som ekstern HDD Kan ha (trengs ikke, men er fint å ha): Masse plass (opptil 40gb) Fargeskjerm Oppladbare batterier Mulighet for å vise bilder og video Brukes til å jogge med (går det ikke ann å jogge med en harddisk spiller i det hele tatt?) Har tenkt å bruke mellom 1000,- og 3000,- så det gir sikkert nok med alternativer. Har bl.a sett litt på denne, er denne noe å satse på? Andre forslag? Takker for all hjelp. Edit: La til at den må kunne brukes som ekstern harddisk. Endret 31. januar 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Linken din funket ikke, men jeg ville anbefalt en iPod Mini eller en Crative Zen Micro Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Se på www.niob.se. jeg har denne selv med 512mb, meget god lyd, aluminiumsdeksel så den tåler noe mer enn de i plast. Oled skjerm.... 26t spilletid.... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Linken funker fint for meg... Prøv denne da.. http://shop.sonystyle-europe.com/SonyStyle...?shop=SST_NO_EN @sesteen: Niob har jeg aldri sett eller hørt om før, men den var veldig kul, og liten. Kan jeg kjøpe den fra Norge, eller må jeg bestille den fra Sverige? Den var hvertfall høyaktuell. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Niob kom med sitt første produkt i oktober som er denne spilleren =). jeg kjøpte min i Sverige, men du kan få kjøpt den hos Elfa, som ligger i Oslo. tror de sender også.... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Hmm, fant den ikke i Elfa sine norske hjemmesider... Får lete mer imorra... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 hva er prisen på denne? vist du har pris for både 256 og 512 så hadde det vert bra:) Lenke til kommentar
fredster Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hmm, fant den ikke i Elfa sine norske hjemmesider... Får lete mer imorra... Hørte at noen ikke kan finne MP-3 spilleren på Elfa.se, og det er av den enkle grunn at vi har flyttet over på forbrukersidene våre. PS ! Disse sidene er nettopp lagt ut og laaaangt i fra ferdige enda, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hmm, fant den ikke i Elfa sine norske hjemmesider... Får lete mer imorra... Hørte at noen ikke kan finne MP-3 spilleren på Elfa.se, og det er av den enkle grunn at vi har flyttet over på forbrukersidene våre. PS ! Disse sidene er nettopp lagt ut og laaaangt i fra ferdige enda, bare så det er sagt. "vi" ??? Er du representant for Elfa du? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 hva er prisen på denne? vist du har pris for både 256 og 512 så hadde det vert bra:) 512 mb = 2200,- 256 mb = 1786,25 Priser fra http://www.sovida.com/sv/ Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 iPod mini er tingen, 4GB, 2282kr..har selv iPod med 20GB og er storfornøyd Bare se litt på prisguiden her på hw da Lenke til kommentar
fredster Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hmm, fant den ikke i Elfa sine norske hjemmesider... Får lete mer imorra... Hørte at noen ikke kan finne MP-3 spilleren på Elfa.se, og det er av den enkle grunn at vi har flyttet over på forbrukersidene våre. PS ! Disse sidene er nettopp lagt ut og laaaangt i fra ferdige enda, bare så det er sagt. "vi" ??? Er du representant for Elfa du? Har nettopp begynt der nå, så jeg kan vel neppe sees på som en representant. I hvertfall ikke helt enda..... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Lurer på om denne kan være et lurt kjøp, veldig billig i forhold til hvor mye plass det er på den: Creative Zen Touch Lenke til kommentar
fredster Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 hva er prisen på denne? vist du har pris for både 256 og 512 så hadde det vert bra:) 512 mb = 2200,- 256 mb = 1786,25 Priser fra http://www.sovida.com/sv/ Sorry, men jeg bare MÅ spørre; hvor fant du de prisene ? 1998,- koster 512 MB utgaven nå (tidspkt. for dette innlegget er kun noen timer etter ditt....) Jeg mener ganske sikkert at de ikke hadde plaber om å endre prisen i løpet av kvelden, men jeg kan ta feil (sist gang det skjedde var i 1992 tror jeg... he-he !). H4ngm4N: Det kommer vel ann på hva du er på utkikk etter. Hvis pri. 1 er stor plass, så vil jeg nok si at det definitivt virker som et meget godt kjøp. Har ingen personlige erfaringer med noen av disse to, så det er uansett ikke noe annet enn litt "kvalifisert gjettning" basert på noen lite objektive svar fra mine kolleger. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Lurer på om denne kan være et lurt kjøp, veldig billig i forhold til hvor mye plass det er på den: Creative Zen Touch Har den selv, meget fornøyd. 24 timers batteritid er nok litt skryt, siden dette er målinger under optimale forhold. Men godt og vel 16 timer klarer den. Den kan brukes som lagringsenhet, men du må ha drivere og software installert (fås lastet ned på www.creative.com). Touchstripen er en anelse for sensitiv, men man venner seg til hvordan den oppfører seg. EDIT: Må merkes at den gode batteritiden har gjort sitt for størrelsen på spilleren! Den er ikke spesielt slank. Endret 5. februar 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 hva er prisen på denne? vist du har pris for både 256 og 512 så hadde det vert bra:) 512 mb = 2200,- 256 mb = 1786,25 Priser fra http://www.sovida.com/sv/ Sorry, men jeg bare MÅ spørre; hvor fant du de prisene ? 1998,- koster 512 MB utgaven nå (tidspkt. for dette innlegget er kun noen timer etter ditt....) Jeg mener ganske sikkert at de ikke hadde plaber om å endre prisen i løpet av kvelden, men jeg kan ta feil (sist gang det skjedde var i 1992 tror jeg... he-he !). H4ngm4N: Det kommer vel ann på hva du er på utkikk etter. Hvis pri. 1 er stor plass, så vil jeg nok si at det definitivt virker som et meget godt kjøp. Har ingen personlige erfaringer med noen av disse to, så det er uansett ikke noe annet enn litt "kvalifisert gjettning" basert på noen lite objektive svar fra mine kolleger. 2200,- SEK altså... Linken på siden til niob førte til den svenske siden. Ser nå at den koster 1998 NOK nå... Lenke til kommentar
joku Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Du kan jo se litt på sony NW-HD1. Den har 20 gb minne og den tåler å falle ned fra 1 meter. Den koste litt under 3000kr. Her finne du priser og bilder av den. Lenke til kommentar
cryZtal Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hei! Jeg har selv iPod Mini og er ekstremt fornøyd. Men du vil ha 12 timers batteri, og det er nok mer enn Mini'en klarer. Jeg vil si at det eneste minuset med iPoden er batterilevetiden. Men hvor ofte hører du på musikk 8 timer i strekk uten å være i nærheten av en stikkontakt? Lenke til kommentar
fredster Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 hva er prisen på denne? vist du har pris for både 256 og 512 så hadde det vert bra:) 512 mb = 2200,- 256 mb = 1786,25 Priser fra http://www.sovida.com/sv/ Sorry, men jeg bare MÅ spørre; hvor fant du de prisene ? 1998,- koster 512 MB utgaven nå (tidspkt. for dette innlegget er kun noen timer etter ditt....) Jeg mener ganske sikkert at de ikke hadde plaber om å endre prisen i løpet av kvelden, men jeg kan ta feil (sist gang det skjedde var i 1992 tror jeg... he-he !). H4ngm4N: Det kommer vel ann på hva du er på utkikk etter. Hvis pri. 1 er stor plass, så vil jeg nok si at det definitivt virker som et meget godt kjøp. Har ingen personlige erfaringer med noen av disse to, så det er uansett ikke noe annet enn litt "kvalifisert gjettning" basert på noen lite objektive svar fra mine kolleger. 2200,- SEK altså... Linken på siden til niob førte til den svenske siden. Ser nå at den koster 1998 NOK nå... No worries, mate ! Ble du routet til den svenske siden....?? Hmmm, du skal jo automatisk bli sendt til den norske, så lenge du befinner deg her i landet. Vel, vel, uansett....Det er jo uansett ikke noen gal pris, er det vel ? Jeg må innrømme at jeg snart må ta meg sammen med tanke på å oppdatere/utøke mine kunnskaper på en del områder innen forbrukerelektronikk, slik at de som etterhvert ringer og lurer på noe ikke tenker; Herregud for en gammel og utdatert fyr ! Jeg er tross alt "bare" 33 år og har ca. 80 000 andre artikkler å holde meg informert om.... Sorry ! Ble litt "off-topic" kanskje men, som svar på ditt spørsmål om du må kjøpe den i SE eller DK, så er svaret nei. Du kan som kjøpe den fra/i Norge, men det har du sikkert skjønt allerede..... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har en napa 1 gb fra elkjøp som egentlig fungerer ganske greit. 1295 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå