Saiko Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Nå banner jeg sikkert i kirken, men hva er galt med de gode gamle "tøymattene" til rundt 50,-? Har aldri hatt noe som helst problemer med dem i forhold til optisk mus.. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Corepad Magna var ikke helt venn med Razer Diamonback, imho... Jeg trives veldig med denne kombinasjonen. Hva spesifikt er det du savner/misliker? Når jeg dreger musen sakte og lett langs matten reagerer nesten ikke musepekeren, så visse små millimeter-bevegelser blir vanskelige, om man f.eks. har inne 2xzoom med awp i cs ellers er jo både musen og matten kjempedigg, bare akkurat det som er irriterende. Opplevde ikke det samme når jeg testet musen med steelpad s&s Lenke til kommentar
cairn Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Corepad Magna var ikke helt venn med Razer Diamonback, imho... Jeg trives veldig med denne kombinasjonen. Hva spesifikt er det du savner/misliker? Når jeg dreger musen sakte og lett langs matten reagerer nesten ikke musepekeren, så visse små millimeter-bevegelser blir vanskelige, om man f.eks. har inne 2xzoom med awp i cs ellers er jo både musen og matten kjempedigg, bare akkurat det som er irriterende. Opplevde ikke det samme når jeg testet musen med steelpad s&s Hm, jeg opplever ikke samme problemet. Rart. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Corepad Magna er ikke helt venn med min Microsoft Wireless IM. 4.0, men det går helt fint med Diamondback. Hvis er interessert i Ulti-Mat, så selges den hos www.databutikken.com. Pris: 333,- Endret 10. februar 2005 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
Tummen Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Noen som vet om andre steder man kan kjøpe Corepad Magna i Norge? Var innom Databutikken.com, men 168 spenn i porto er jo helt latterlig Og er det noen som har prøvd den med Logitech MX-1000? Mvh Tummen Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Corepad magna fungerer dårlig med MX1000, har testet den med 3 forskjellige, det blir hakkete. og hører mange klager at den ikke fungerer med andre mus også, selv om MX1000 står som kompitabel er den overhode ikke det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg