cairn Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Over den siste tiden har vi testet to nye musematter grundig. Nederlandske Corepads nye musematte Magna, og den hittil ukjente Ulti-Mat fra Koskenkorvaens hjemland, Finland. Vi forteller deg hvilken du bør satse på. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Nice review! Ventet en god stund på denne, men den var ventetiden verdt. Noen spørsmål: *Hva er britisk standard 3193? *Hvem er vi? *Finnes det butikker i Norge som har Ulti-Mat? Lenke til kommentar
cairn Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 - Britisk Standard 3193 er en standard som går på glassets egenskaper og evner til å motstå støt og termiske påvirkninger. 3193 er beregnet for "termisk forsterket glass for husholdningsformål". - Når jeg skriver "vi" betyr det meg. - Butikker aner jeg ikke, men jeg regner med at forumbrukere som har sett den på en webshop vil si fra. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 og sammenlignet med f.eks. steelpad s&s? Lenke til kommentar
cairn Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Så er S&S tynnere, og av plast. Personlig liker jeg ikke helt den ruflete overflaten på slike matter. Jeg synes Corepad Magna og Ulti-Mat er de to beste musemattene på markedet i dag, men det betyr ikke at du kommer synes akkurat det samme. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Det var kødd det her, sant? Ikke? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Det var kødd det her, sant? Ikke? kva? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Menneh. HAdde det ikke vært mulig å tatt bilder av disse musemattene istedet for produktbilder? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hvor kjøper man Corepad Manga? Lenke til kommentar
TST Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Menneh. HAdde det ikke vært mulig å tatt bilder av disse musemattene istedet for produktbilder? Bildene av Corepad Magna er tatt av meg, før jeg sendte matten til Mats for test. Ulti-mat fikk vi ikke tatt bilde av før den ble overlevert til test, og Mats har ikke et godt kamera tilgjenglig nå. Men hva er forskjellen på et produktbilde og et bilde? I mine øyne er et produktbilde et bilde av produktet. Ønsker du bilder av produktet sammen med andre produkter? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hvor kjøper man Corepad Manga? www.databutikken.com Tror den koster 224,- Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hvor sender databutikken fra? Er det noen sjans for å måtte betale toll? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg tror de sender fra Sverige, men jeg tror ikke du må betale noe ekstra. Lenke til kommentar
DataButikken.com Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hvor sender databutikken fra? Er det noen sjans for å måtte betale toll? Hei. Vi sender våre varer fra Sverige, men vi har et kontor i Norge som tar seg av fortolling av varene. Så for deg som kunde så forholder du deg til Databutikken Norge AS, som er et norsk firma. Derfor trenger du heller ikke tenke på moms/fortolling. Håper det var med å gi deg en forklaring på hvordan det fungerer. Med vennlig hilsen Kundeservice Databutikken Norge AS Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Men hva er forskjellen på et produktbilde og et bilde? I mine øyne er et produktbilde et bilde av produktet. Ønsker du bilder av produktet sammen med andre produkter? Det hadde passet fint inn når en kjører sånn vs tester da. Ikke et must, på ingen måte, men det hadde vært fint for sammenligningen sin skyld. Når du snakket om produktbilder tenkte jeg automatisk på glamourshots fra produsentene. My bad sikkert. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hvor sender databutikken fra? Er det noen sjans for å måtte betale toll? Hei. Vi sender våre varer fra Sverige, men vi har et kontor i Norge som tar seg av fortolling av varene. Så for deg som kunde så forholder du deg til Databutikken Norge AS, som er et norsk firma. Derfor trenger du heller ikke tenke på moms/fortolling. Håper det var med å gi deg en forklaring på hvordan det fungerer. Med vennlig hilsen Kundeservice Databutikken Norge AS Takk, da var den og en razer chameleon bestilt Lenke til kommentar
Gjest member-60584 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 "gamekula" er jeg godt kjent med! hadde en svær jævel for 2-3 år siden.. en kompis ble kvalm av å se på den. hehe Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Corepad Magna var ikke helt venn med Razer Diamonback, imho... Lenke til kommentar
genesis Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 ikke optisk venlig!?! ohhh... hadde du bare postet noen minutt tidligere jeg bestillte i 3 tiden i natt. Lenke til kommentar
cairn Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Corepad Magna var ikke helt venn med Razer Diamonback, imho... Jeg trives veldig med denne kombinasjonen. Hva spesifikt er det du savner/misliker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg