Jan Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kjøpte DAX idag, har ikke prøvd den enda, men en kompis sier den skal funke bra. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kompisen din har ikke peiling. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kompisen din har ikke peiling. Eller så vil han håret ditt vondt. Du finner ingen frisør som vil klippe deg så lenge du har den i håret - Og det er en stund, for den går faen ikke ut. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ah, fikk tak i en nye kilosdunk med Finn og gunnar hårsement i dag. Er reddet i et halvt år til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kompisen din har ikke peiling. Eller så vil han håret ditt vondt. Du finner ingen frisør som vil klippe deg så lenge du har den i håret - Og det er en stund, for den går faen ikke ut. Jeg har alltid klippet meg med Dax i håret. Dax er den desidert beste voksen, holdmessig. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Ah, fikk tak i en nye kilosdunk med Finn og gunnar hårsement i dag. Er reddet i et halvt år til. hvor får man tak i det? så det sto parfymerier i sta, men lurer på et spesifikk sted EDIT: skriveleif og skriveper Endret 7. februar 2005 av PepsiCo Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 koster denne dunken og hvilken bedrift selger dette? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ahh mich trenger hårgele. *Løpe og kjøpe DAX* Lenke til kommentar
TJ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kjøpte DAX idag, har ikke prøvd den enda, men en kompis sier den skal funke bra. Da jeg spurte frisøren om hvilken voks jeg burde bruke, så da ho dette: - Hva du enn gjør, så ikke bruk Dax. Bruk heller vaselin, skokrem, whatever, bare ikke Dax! Dax er kjent for å ikke være spesielt heldig for håret ditt. I tillegg, så er det umulig å vaske ut av håret etterpå. Nesten umulig å vaske det av henda også. I den tiden jeg brukte denne waxen, så måtte jeg bruke klisterfjerner (som brukes til å fjerne håndballklister og harpiks) for å få waxen av hendene. Renati med svart kork er forresten soleklart den beste waxen etter min mening, sammen med ID Hair Mud Wax. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Vel, for å si det sånn.. hvor finner dere egentlig Dax, sånn rent bortsett fra H&M og jalla-frisørene som tar 100kr for en klipp? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Prøvde gul d:fi no. Den var passe ræva. Omtrent like effektivt som honning. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Ah, fikk tak i en nye kilosdunk med Finn og gunnar hårsement i dag. Er reddet i et halvt år til. hvor får man tak i det? så det sto parfymerier i sta, men lurer på et spesifikk sted Parfymelle i Kongsvinger. koster denne dunken og hvilken bedrift selger dette? 450 kr 1 kg, også liten boks 80 kr Edit: link til parfymelle Endret 7. februar 2005 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 lese litt mer her senere... morsomt tema da Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Vel, for å si det sånn.. hvor finner dere egentlig Dax, sånn rent bortsett fra H&M og jalla-frisørene som tar 100kr for en klipp? Det er akkurat der man finner det. Og H&M/Cubus-butikker og jallafrisører er det nok av. ;P Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Får håpe de selger hårsement på parfymelle i Bø da Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 ok, så hva ble folket her enige om at var best for å få wet-look og litt stil i håret?? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 har en boks rød DAX, det er det verste jeg har vært borti noen gang.. må bruke kjemikalier for å få det av hendene igjen (zalo MINST). men jeg får forma håret temmelig bra... brukte "American Crew" før. den var utrolig digg å jobbe med og det var bare å skulle det av hendene. Men det var ikke kraftig nok til mitt (lange) hår. koster ca 200 kr boksen da, men det er egentlig verd det. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Renati holder for meg. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Får håpe de selger hårsement på parfymelle i Bø da De solgte det ikke på parfymelle Lambertseter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå