Gå til innhold

Hårgele til bruk i hår:p

Skateee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FINN OG GUNNAR HAARSEMENT!

Har brukt det i 4 år, og alt annet virker som vann i håret nå. Kan både få vanlig og "wet " look. Fåes på parfymerier.

450 kr for en 1 kg dunk

Hårsement :D

Må nesten prøves... Selv om jeg vet ikke om jeg gidder å punge ut 450 kr for 1 kg (!) av noe jeg ikke vet om jeg vil bruke... er det vrient å få ut?

Lenke til kommentar

Hårgele? Nei, huff..bare kliss!

Jeg for min del bruker ikke hårgele/voks eller annet "dælk" i håret mitt, fikser det enkelt med en kam/børste om morgenen. Voilà, håret holder seg gjennom dagen uten at dritt renner ned i øyner og klisser til omgivelsene.

Lenke til kommentar
FINN OG GUNNAR HAARSEMENT!

Har brukt det i 4 år, og alt annet virker som vann i håret nå. Kan både få vanlig og "wet " look. Fåes på parfymerier.

450 kr for en 1 kg dunk

Hårsement :D

Må nesten prøves... Selv om jeg vet ikke om jeg gidder å punge ut 450 kr for 1 kg (!) av noe jeg ikke vet om jeg vil bruke... er det vrient å få ut?

Det går av i vann, I motsetning til voksklisset..

Etter en dusj er alt borte. Vet ikke hva som er negativt med "hårsementen", bortsett fra kanskje prisen. 450 for en dunk som varer i 5-6 måneder er allikevel ikke ille. Også er det vanskelig å få tak i. Etter at jeg flyttet til Trondheim har jeg enda ikke funnet et sted som selger det. Heldigvis har jeg et lite lager.

Du kan også få det i små 80-kronersbokser.

Lenke til kommentar
Morfin: Bruker selv den blå. Anbefales den også.

------

På den blå står det at den har en "hold factor" på 8. Hvordan er den grønne?

Den grønne har holdfaktor 10.

PepsiCo: Den heter vel bare d:fi, men den har grønt lokk.

Jeg kjøpte den på pop frisøri Larvik

Lenke til kommentar

Sement?

Neis ta å bruk voks enn gele. En sånn ultra ultra strong strong strong type. Det funker, bare å ta i bittelitt før håret er tørt.

Btw: hva er greia med den teite ":p" i topic? Er ikke smilefjes på venstre side nok?

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar

Etter en dusj er alt borte. Vet ikke hva som er negativt med "hårsementen", bortsett fra kanskje prisen. 450 for en dunk som varer i 5-6 måneder er allikevel ikke ille. Også er det vanskelig å få tak i. Etter at jeg flyttet til Trondheim har jeg enda ikke funnet et sted som selger det. Heldigvis har jeg et lite lager.

Dette lover jo bra.. Er det skikkelig hold i den da? Sånn at det kan få håret til å stå litt ut? Nå må jeg snart ta meg en tur bort på parfymeriet ^^

EDIT: Fjerna quoteinferno - Og et spørsmål til, det er gelé, sant? Ikke to komponenter du blander i sementblander som på mystisk vis limer håret i alle retninger? :ermm:

Endret av Medrakil
Lenke til kommentar
Hårgele? Nei, huff..bare kliss!

Det er kliss med en gang, men det er jo meninga å få det klisset i håret og ikke henda. Dessuten tørker det etter noen minutter til det blir helt stivt, og henda vasker man seff rett etter man er ferdig med å mekke håret. = 0 kliss.

Lenke til kommentar

Dette lover jo bra.. Er det skikkelig hold i den da? Sånn at det kan få håret til å stå litt ut? Nå må jeg snart ta meg en tur bort på parfymeriet ^^

EDIT: Fjerna quoteinferno - Og et spørsmål til, det er gelé, sant? Ikke to komponenter du blander i sementblander som på mystisk vis limer håret i alle retninger? :ermm:

Ferdigblandet, er en gelé. Sementnavnet er bare en gimmik:P Det er holden som er det beste med den, ja.

Lenke til kommentar
Ferdigblandet, er en gelé. Sementnavnet er bare en gimmik:P Det er holden som er det beste med den, ja.

Var bare tull det da.. Skjønte at det ikke var sement ;) Jeg lurte mer på om det var gelé eller voks eller paste eller krem :p - Men da fikk jeg svar på det.. Skal prøves snart :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...