ATi-Radeon Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 gutter, prøv smør! en kompis spurte meg hvor mye Georgia brown han skull ta oppi som var min, så sa jeg halve boksen på ironi. Han tok bettre meg halve boksen det ekke kødd en gang. Sto en hel dag i dusjen 10 ganger dusja han den dagen. Han fikk det ikke ut før en uke etterpå Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 FINN OG GUNNAR HAARSEMENT! Har brukt det i 4 år, og alt annet virker som vann i håret nå. Kan både få vanlig og "wet " look. Fåes på parfymerier. 450 kr for en 1 kg dunk Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 FINN OG GUNNAR HAARSEMENT! Har brukt det i 4 år, og alt annet virker som vann i håret nå. Kan både få vanlig og "wet " look. Fåes på parfymerier. 450 kr for en 1 kg dunk Hårsement Må nesten prøves... Selv om jeg vet ikke om jeg gidder å punge ut 450 kr for 1 kg (!) av noe jeg ikke vet om jeg vil bruke... er det vrient å få ut? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Fructis style hard gel (så forandrer ikke sveisen seg i løpet av dagen hvertfall) Lenke til kommentar
Spokem Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hårgele? Nei, huff..bare kliss! Jeg for min del bruker ikke hårgele/voks eller annet "dælk" i håret mitt, fikser det enkelt med en kam/børste om morgenen. Voilà, håret holder seg gjennom dagen uten at dritt renner ned i øyner og klisser til omgivelsene. Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Spørs om det er til daglig bruk eller fest. Normalt bruker jeg vel fudge/renati og for fest pleier jeg bruke litt gele av ymse slag.. noe billig Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 FINN OG GUNNAR HAARSEMENT! Har brukt det i 4 år, og alt annet virker som vann i håret nå. Kan både få vanlig og "wet " look. Fåes på parfymerier. 450 kr for en 1 kg dunk Hårsement Må nesten prøves... Selv om jeg vet ikke om jeg gidder å punge ut 450 kr for 1 kg (!) av noe jeg ikke vet om jeg vil bruke... er det vrient å få ut? Det går av i vann, I motsetning til voksklisset.. Etter en dusj er alt borte. Vet ikke hva som er negativt med "hårsementen", bortsett fra kanskje prisen. 450 for en dunk som varer i 5-6 måneder er allikevel ikke ille. Også er det vanskelig å få tak i. Etter at jeg flyttet til Trondheim har jeg enda ikke funnet et sted som selger det. Heldigvis har jeg et lite lager. Du kan også få det i små 80-kronersbokser. Lenke til kommentar
morfin Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Morfin: Bruker selv den blå. Anbefales den også. ------ På den blå står det at den har en "hold factor" på 8. Hvordan er den grønne? Den grønne har holdfaktor 10. PepsiCo: Den heter vel bare d:fi, men den har grønt lokk. Jeg kjøpte den på pop frisøri Larvik Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Er black&white noe å satse på? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg har ett spørsmål som trenger svar fort! Skal på russekro i mårra, og skal ha hanekam, har over 15cm langt hår. Hvordan i hook får jeg det til å stå rett og stivt? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Sement? Neis ta å bruk voks enn gele. En sånn ultra ultra strong strong strong type. Det funker, bare å ta i bittelitt før håret er tørt. Btw: hva er greia med den teite "" i topic? Er ikke smilefjes på venstre side nok? Endret 3. februar 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Det går av i vann, I motsetning til voksklisset.. Etter en dusj er alt borte. Vet ikke hva som er negativt med "hårsementen", bortsett fra kanskje prisen. 450 for en dunk som varer i 5-6 måneder er allikevel ikke ille. Også er det vanskelig å få tak i. Etter at jeg flyttet til Trondheim har jeg enda ikke funnet et sted som selger det. Heldigvis har jeg et lite lager. Du kan også få det i små 80-kronersbokser. Dette lover jo bra.. Er det skikkelig hold i den da? Sånn at det kan få håret til å stå litt ut? Nå må jeg snart ta meg en tur bort på parfymeriet ^^ EDIT: Fjerna quoteinferno - Og et spørsmål til, det er gelé, sant? Ikke to komponenter du blander i sementblander som på mystisk vis limer håret i alle retninger? Endret 3. februar 2005 av Medrakil Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hårgele? Nei, huff..bare kliss! Det er kliss med en gang, men det er jo meninga å få det klisset i håret og ikke henda. Dessuten tørker det etter noen minutter til det blir helt stivt, og henda vasker man seff rett etter man er ferdig med å mekke håret. = 0 kliss. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Er black&white noe å satse på? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det går av i vann, I motsetning til voksklisset.. Etter en dusj er alt borte. Vet ikke hva som er negativt med "hårsementen", bortsett fra kanskje prisen. 450 for en dunk som varer i 5-6 måneder er allikevel ikke ille. Også er det vanskelig å få tak i. Etter at jeg flyttet til Trondheim har jeg enda ikke funnet et sted som selger det. Heldigvis har jeg et lite lager. Du kan også få det i små 80-kronersbokser. Dette lover jo bra.. Er det skikkelig hold i den da? Sånn at det kan få håret til å stå litt ut? Nå må jeg snart ta meg en tur bort på parfymeriet ^^ EDIT: Fjerna quoteinferno - Og et spørsmål til, det er gelé, sant? Ikke to komponenter du blander i sementblander som på mystisk vis limer håret i alle retninger? Ferdigblandet, er en gelé. Sementnavnet er bare en gimmik:P Det er holden som er det beste med den, ja. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Ferdigblandet, er en gelé. Sementnavnet er bare en gimmik:P Det er holden som er det beste med den, ja. Var bare tull det da.. Skjønte at det ikke var sement Jeg lurte mer på om det var gelé eller voks eller paste eller krem - Men da fikk jeg svar på det.. Skal prøves snart Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Gele er noe drit ja, ekkelt å få helt stivt hår da! Har vel litt å si hvilken hårtype du har også... Selv bruker jeg Renati, den er jeg veldig fornøyd med Hvor kjøper der KMS Hairplay ? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hvor kjøper der KMS Hairplay ? Du får vel bare kjøpt den hos frisører som fører KMS... Eneste stedene jeg har sett den ihvertfall og den rocker heh Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) *slettet* Endret 16. februar 2005 av John Kåre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå