Bruker-33331 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Eller ikke dulle med håret, og se skikkelig nerdete ut... EDIt: Briller oblikatorisk.. Endret 1. februar 2005 av Bundy Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Fructis er bra, grønn liten sak for 50 kr! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Bundy skrev: Eller ikke dulle med håret, og se skikkelig nerdete ut... EDIt: Briller oblikatorisk.. Der har du meg:P Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Fructis ja, den er myk og billig, selges overalt Endret 1. februar 2005 av xerminx Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hva med de som ser knakende bra ut på håret, og kjører el naturelle? Alt kan ordnes med vann eller rett og slett spissede negler. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Gjør det kjapt trygt og billig! Define Wax. Eneste minuset med den er vel at det går en del av den waxen.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hva med de som ser knakende bra ut på håret, og kjører el naturelle? Alt kan ordnes med vann eller rett og slett spissede negler. Det er vel bedre med en kam enn negler eller hur? heh Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hvis du skal ha en VELDIG sterk voks så vil jeg anbefale "Sweet Georgia Brown". skrot 2k. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hva med de som ser knakende bra ut på håret, og kjører el naturelle? Alt kan ordnes med vann eller rett og slett spissede negler. Det er vel bedre med en kam enn negler eller hur? heh Da blir det ikke el naturelle. Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hold deg forresten unna black&white. Den holder sinnsykt bra, lukter godt og stivner ikke, men du må til med zalo for å få den ut igjen. Frisøren min nektet meg å bruke i en uke før jeg skulle klippe meg Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Ellers kan jeg anbefale American Crew Forming Cream.. (TROR den er litt billigere enn KMS) American Crew er skikkelige saker. Pomade er også bra, den er blank da. Og så har de også fiber, som er matt og hard og kan få det til å stå litt ut om du vil... De koster ca. 220kr stykket da :/ - sist jeg kjøpte var det 2 for 265 (kjempedeal), men er ikke det lenger... Er det noen som vet hvor de er billigst nå? (Oslo) EDIT: Fjerna noen underquotes Endret 1. februar 2005 av Medrakil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 men du må til med zalo for å få den ut igjen Jeg ble vasket et par ganger hos frisøren med Zalo. Ganske morsomt egentlig. Frisøren får aldri ut voksen min, tror jeg har hatt voks i håret konstant siden jeg var 12 år. Jeg får alltid håret kuttet istedet for klippet. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 wh1te og enden. Hva koster det svineriet der, og hvor får man tak i det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 wh1te og enden. Hva koster det svineriet der, og hvor får man tak i det? 29.90 på H&M. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Den må nesten testes, regner med at den ser grei ut i smålangt hår, siden du bruker den, og sånn jeg har skjønt det har du ikke så alt for kort hår. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Renati er jo brukt av mange fotball spillere og det sies at det er den beste for Figo for alltid sveisen til å være den samme etter headingene Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Har selv en grå boks renati, og den funker fint med mindre det regner. Var på byen en regnfull kveld, så rant all voksen ut når jeg var på vei mot utestedet. Ble helt grå i ansiktet av voks og regn-blandinga som rant nedover og. Nå har jeg black and white, ok voks, men ikke perfect. Ikke nok hold, eller hva det kalles Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Håndsåpe er veldig sterkt (men lukta passer ikke helt i håret ). Jeg brker loreal crystal wax eller no... er elgammelt men det funker Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ta ett bad i ett normalt basseng, uten å dusje, så holder kloren form i håret ei uke minst Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det er det som er så ekkelt med voks.. det er klinete og bedritent å få ut. Dessuten kliner du det inn i hodeputa etc.. Og ser fettete ut! Gele er mye bedre, gir en wet-look, ikke -fat-look Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå