Gå til innhold

Hårgele til bruk i hår:p

Skateee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uten tvil, KMS-hairplay! Knallbra paste/mud med god lukt. Mye hold, men lett og balansert!

Nemlig. Iallefall en som har skjønt tegningen.

KMS paste er prima greier, men koster en halv skjorte. Vel verdt pengene, spør du meg.

Enig...

Ellers kan jeg anbefale American Crew Forming Cream.. (TROR den er litt billigere enn KMS)

Lenke til kommentar
Skal du ha noe som er billig, og uten tvil bedre enn Dax. Kjøp H&M sin egen gelé/voks, den heter Gelwax eller noe sånnt, og koster 30,- for en boks.

støttes, funker bra :)

Uten tvil, KMS-hairplay! Knallbra paste/mud med god lukt. Mye hold, men lett og balansert!

Også et supert alternativ!

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar

Bruker Joico Con-text Pliable Paste (tror det var rett navn?),

kjøper det på KICK-frisør i Bergen, koster litt over 300,- for 125ml.

Får vel sikkert tak i det hos noen frisører i Oslo og.

Den er verdt hver eneste krone! En tube varer mye lengre enn andre

merker jeg har vært borti.

Lenke til kommentar
Fudge

Kjøpte no slikt hos en frisør engang...250,-

Største faenskapet jeg har vært borti. etter 30 min begynte det og se ut som jeg hadde et massivt anfall av flass :thumbdown:

Kjøpte du riktig da?

Jeg kjøper hold factor 4. Med den vanlige/hold factor 2 så opplever jeg å få hvite flekker i håret i regn osv. Holder seg også bedre med 4'er-typen.

Lenke til kommentar
Fudge

Kjøpte no slikt hos en frisør engang...250,-

Største faenskapet jeg har vært borti. etter 30 min begynte det og se ut som jeg hadde et massivt anfall av flass :thumbdown:

Kjøpte du riktig da?

Jeg kjøper hold factor 4. Med den vanlige/hold factor 2 så opplever jeg å få hvite flekker i håret i regn osv. Holder seg også bedre med 4'er-typen.

Jeg bruker vell nr 3 :hmm:

Men aldri om jeg kommer til og kjøpe det igjen

Lenke til kommentar

Bruk det samme som Mary brukte i håret i "There's something about Mary".Billigere blir det ikke,samtidig får du mer utbytte av din hobby nummer 1. :dremel:

Det går også an å prøve shapeitvoks(turkis),pris?150-200?husker ikke.Ikke billig men godt for hår og hodebunn.Former bra uten å være superklissete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...