mariuslarsen Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hei. Jeg skal handle inn en 200GB hd til TG05 (kanskje større) Spiller det noen rolle om hvordan merke den gamle harddisken er Det er western digital. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Spiller ingen trille. Det du må sørge for er at maskinen støtter hd'er større en 137GB. Dersom ikke så må du oppdatere enten os eller bios. Ellers så er det bare å sørge for plass fysisk og se at du har ledig tilkobling (PATA eller SATA) Med mindre du satser på ekstern da Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hei.Jeg skal handle inn en 200GB hd til TG05 (kanskje større) Spiller det noen rolle om hvordan merke den gamle harddisken er Det er western digital. Det kan ha noe å si hvis den gamle harddisken er veldig gammel. - Har opplevd at nyere WD f.eks har nektet å virke på samme kabel som Seagate og Maxtor disker. - Men da har det vært gamle disker altså (under 20GB) Lenke til kommentar
mariuslarsen Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 oki,takk... skal ikke være noe problem her da, for hd min er veldig ny.. Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Feilplassert (lagringsmedier), samt lite beskrivende emnetittel med unødvendige store bokstaver. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg