Simen1 Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hva tror dere jeg får solgt en sånn 18GB for? (De billigste 18GB SCSI på nettet koster jo over 1600kr i følge prisguiden) Tror dere jeg får halvparten av det? 800kr? Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Simen1 skrev (2002-06-21 10:48): Hva tror dere jeg får solgt en sånn 18GB for? (De billigste 18GB SCSI på nettet koster jo over 1600kr i følge prisguiden) Tror dere jeg får halvparten av det? 800kr? Jeg tror at du får solgt disken din for 800kr,- uten problemer. Ulempen er at du ikke får testet den ordentlig før du selger den, hvis du da ikke skaffer deg en SCSI-kontroller. Forresten så er det langt fra noen dårlig disk. Den er maksimalt 2-3 år gammel (det står garantert en produksjonsdato på den), og utvikler lite varme under bruk. Hadde selv en 9ES (nesten prikk lik modell som din, bare litt eldre) 9GB disk før, og var egentlig veldig fornøyd med den. Disken ble solgt, og erstattet med 2 IDE-disker. SCSI-disker er tross alt forholdvis dyre, tatt ytelse og størrelse i betraktning. Men jeg synes ennå at SCSI-disken virket raskere og hadde bedre respons. Men det er vel bare subjektivt :smile: edit: fjerne trykkleif _________________ aka. careznot /* FreeBSD: The Power To Serve http://www.freebsd.org */ [ endret av Zenit den 2002-06-24 14:28 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå