.V. Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Et kjapt google-søk ga dette: http://www.journalisten.nu/a.asp?article_id=5979 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Noen svensker har rippa Demo-EP'n til bandet mitt, og laga nfo-fil og greier. Der står det "Gothic Metal from Sweden". Kunne ikke vært mer feil Skal man først lage en piratrelease bør det gjøres litt bedre research i det minste som credit til skaperne av CD'n. Nuvel. Svensker er rare dyr. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Noen svensker har rippa Demo-EP'n til bandet mitt, og laga nfo-fil og greier. Der står det "Gothic Metal from Sweden". Kunne ikke vært mer feil Skal man først lage en piratrelease bør det gjøres litt bedre research i det minste som credit til skaperne av CD'n. Nuvel. Svensker er rare dyr. LINK! Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Dere forstår ikke satire når dere ser det. Lenke til kommentar
Meistari Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Noen svensker har rippa Demo-EP'n til bandet mitt, og laga nfo-fil og greier. Der står det "Gothic Metal from Sweden". Kunne ikke vært mer feil Skal man først lage en piratrelease bør det gjøres litt bedre research i det minste som credit til skaperne av CD'n. Nuvel. Svensker er rare dyr. LINK! Link denne, smarten! Lenke til kommentar
Meistari Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Det står jo to email adresser på det bildet der. Noen har sendt utklippet til henne sammen med et par saftige svenskevitser, samt harde fakta om nøyaktig hvor lenge boka hadde vært ute osv da filmen kom? Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hvis jeg husker riktig var det der en april-spøk, noe som kom litt bedre fram når man leste hele artikkelen. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hvis jeg husker riktig var det der en april-spøk, noe som kom litt bedre fram når man leste hele artikkelen. Da er saken oppklart. Hvis ikke hadde det vært ROFL ROFL LOL! Lenke til kommentar
.V. Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Et kjapt google-søk ga dette: http://www.journalisten.nu/a.asp?article_id=5979 *Føle seg ignorert* Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg husker at jeg reagerte med forfærdelse da jeg rett etter den første filmen gikk i bokhandelen og så "fellowship of the ring" i bokformat med cover fra filmen... skjønt min første tanke var at de hadde laget en bok av film versjonen av storyen, ikke at det var den originale boka med film cover... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hey, det er hollywood, det KUNNE ha skjedd! Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 HAHAHA :!: den slo ann! GO SWE Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) virkelig ingen som ser at det er ironisk skrevet? Ser det er flere her som har tatt det opp, men den har vært oppe flere ganger på mange forum jeg har vært på. Og ingen ser det. Endret 28. februar 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå