jonni_70 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Noen som hvet hvor jeg kan få kjøpt lys dioder? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Microplex og Elfa har hvertfall. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Clas Ohlson har vel også, en kompis av meg som kjøper med derifra nå når han er en tur i Oslo. (Har ikke clasern i tromsø :S) Lenke til kommentar
jonni_70 Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Takk! Har tenkt og fixe tastature litt med og sett inn blå lys dioder isteden for grønne! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Clas Ohlson har vel også, en kompis av meg som kjøper med derifra nå når han er en tur i Oslo. (Har ikke clasern i tromsø :S) Ja, kjøpte en pakke 3mm røde til deg til kroner 14,- Forresten: Dæven det var herlig å kjøpe seg en cola på rema 1000 i underetasjen, gå opp til clasern og slurpe i seg cola imens man kjøper brukbare ( og helt unyttige) dupeditter Traska ut med leds og 100 gummistrikk Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Om du har Visa eller kan låne så er det ett stort utvalg på www.lsdiodes.com Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Been there, done that Mr. Jenssen (Nesten da.. :s) Endret 31. januar 2005 av brainbug90 Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hm, noe må man jo finne på når man er på visitt i tigerstaden, så jeg tror jeg har lyst til å gjøre det samme i morra også, men må bare finne meg et eller annet å kjøpe der... Hm, får se i den feite lefsa som går under navnet "2005- Clas Ohlson- Oslo- Katalogen er gyldig 23. august 2004 - 21.august 2005"... Hm, jeg kan kjøpe en penn! Ja, det gjør jeg! Og kanskje et steiketermometer, eller noe slikt! Btw: Noen som har lagt merke til Logitech MX-xxx rip off'en de har der? Trodde først det var en real Logitech, men fant ved nærmere ettersyn ut at det var en "Atech"-mus eller noe sånt Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 på clas ohlson Hehe, leste du gjennom topic'en i det hele tatt? Lenke til kommentar
Radi Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) på clas ohlson Hehe, leste du gjennom topic'en i det hele tatt? Ja, du får kjøpt lys dioder på clas ohlson, har du lest den!?! Endret 2. februar 2005 av Radi Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Clas Ohlson har vel også, Hm, så du det? Wow Men nu er det nok off topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå