RedRocK Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hallo! Jeg lurer på om noen vise folk kan skrive (her) eller gi meg en link, helst på norsk, om hvordan man skal bygge en vannkjøling? Men jeg må vite alt! Fra start til slutt, på hva man må gjøre! Hva det vil koste? Hvilke verktøy? Og selvfølgelig hva jeg trenger! MVH. MEG ! ! ! Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Ånei, enda en som ikke kan å bruke søkefunksjonen.. Kan du ikke gå inn på overklokking.no, tror det er 3 guider der, om hvordan du skal lage egen vannkjøling. Sjekk worklog, der er det mange som har lagd selv. Prøv å se litt rundt om på diskusjoner og poster her på forumet, så finner du sikkert inspirasjon. Les sticky posten i toppen, der det står alt du trenger. Gjør det, for helt ærlig så tror jeg ingen her på forumet gidder å skrive opp alt du skal gjøre, bare fordi du er for lat til å finne det frem selv! Søk litt før du spør om slikt, så blir du som regel litt smartere.... Lenke til kommentar
RedRocK Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Hehe, jeg skjønner! Men jeg har nå akkurat lett litt rundt på nettet, og plutselig fant jeg noen som kanskje er brukende: Vannkjøing (?) Lenke til kommentar
Patz Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Se "Den store BigWater Threaden" her i forumet. Endret 31. januar 2005 av Patz Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Vet ikke om jeg ville anbeflat det settet, det er kanskje billig ja, men du får det du betaler for! Har hørt at det er mye feil på det og har heller ikke all verden med kjøleevne! Mist eller waterchill derimot er bra sett. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Er nok ganske lav feilprosent da, det er jo tross alt vannvittig mange her på forumet som har det (eller?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå