fantaboy Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 PLutselig i dag når jeg var på vei inn i Windows så jeg at det første som åpnet seg var en sort rute der jeg bare rekker å lese at det er noe med "-shutdown" som står der, og da slår pc`n min seg av. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Jeg kommer inn i sikkerhetsmodus uten at det skjer noe. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
fantaboy Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 ikke som det blaster viruset jeg hadde før hvertfall.. da var det sånn at den telte sekunder ned og så slo seg av, nå er jeg knapt kommet inn i Windows før den ruta dukker opp. Det ser ut som en "dos" rute, ".bat" fil kanskje.... any ideas? Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Etter å ha startet opp i safemode, sjekk msconfig -> startup, og se om det ligger noe der. Eller sjekk startup folderen din. Har hørt om andre som har hatt problem med dette, og da har det blitt lagt en snarvei til 'shutdown' i startup folderen. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Det høres ut som en enkel batch-fil lagt til i oppstartsmappen i windows. Vet ikke om noen virus som er så enkle, så det er vel mest trolig en "kamerat" som har lurt det inn der tenker jeg. Lenke til kommentar
fantaboy Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 var nok en liten fil som lå der gitt - fiksa nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå