Gå til innhold

Har ett litt "uvanli problem" med pcn, peil noen?

Anbefalte innlegg

Heisann.. Jeg har ett litt uvanli problem med pcn. Problemet er, at når jeg kjører enkelte spill, "lagger" , "muse spissen på data skjermen" hvis noen skjønner? altså, det kjennes ut som hele maskin lagger.. akkurat som at musa flyter over skjermen, og jeg har ingen kontroll over den egentli. Dette er velldi kjipt, fordi det er helt umuli å spille når dette skjer. Jeg har ikke dette problemet i alle spill, men i enkelte (wc3, halo, osv.) Men jeg spiller cs aktivt å da får jeg ikke dette problemet, heller ikke i andre spill slik som WOW, ultima online, osv) I wc3 har jeg funnet en "Metode" for å slippe dette problemet, å da skjifter jeg skjerm oppløsning fra noe høyt - 1280/1024 til 800/600 da funker det å spille i 800/600(i den dårligste kvaliteten, 16bit?) men i halo vet jeg ikke hva jeg skal gjøre..

Er det noen som har noen anelse hvordan jeg kan få fikset dette problemet?

Min pc:

(CPU) 2-Intel Pentium 4, 2992MHz, 512KB (0% Load) • (RAM) usage: 426/511MB (83.37%) • (HDDs) Free: 282.35GB/307.37GB - (91.9%)

(VGA) NVIDIA GeForce FX 5200 • (Display) 1280x1024/16bit/85Hz

(OS) Windows XP Professional, Service Pack 1 (5.1 - 2600) • (Installed since) 6d 21h 26m • (Uptime) 1d 7h 31m 20s • (Uptime Record) 0s

(LAN) #1 (Intel® PRO/100 VE Network Connection - Miniport for pakkeplanlegger (100Mb/s) 918.91MB In, 1486.20MB Out) #2(Microsoft tilbakekoblingskort (10Mb/s) 0.46MB In, 0.49MB Out)

mvh Daniel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor skal denne posten da?

Altså, er jo greit at jeg ikke kan bruke di beste oppløsningene osv i spill, men herregud da? klarer å kjøre WOW helt fint (uten om når jeg får bluescreen helt plutseli) og andre div spill. Men jeg skal nu vell klare å kjøre wc3 fint uten at pcen klikker mongo, å får problemer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...