Vikdal Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hei og hopp alle sammen.. Driver i disse dager med innkjøp av viftestyring, Aerogate II, og noen vifter. Nå har jeg sett på bl.a denne vifta som er med blåe led's. Med denne vifta så følger det med spenningsregulator. Det jeg lurer på er om det går ann å koble disse viftene på en viftestyring selv om de har spenningsregulator?? Denne spenningsregulatoren sitter vel et sted mellom 3pins kontakten og selve viften e.l. Kan jeg da f.eks sette denne på maks, altså vifta på full hastighet, og la viftestyringa ta seg av hastighetsreguleringen? Håper på kjappe svar! Nero Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Heia, det er bare ein variabel motstand som er kobla iserie med dein eine lederen. Du kan trygt koble den til ein viftestyring, akkurat slik som du sjølv foreslo. Du kan også bare fjerne motstanden og skjøte/lodde ledningen. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) ok! Glimrende! Da er det bare å bestille da ....og slippe suset som er der nå Takk for raskt svar forresten! Er det forresten noen som vet om det er turtallsavlesning på den vifta som jeg nevnte i første innlegget her?? Nero Endret 31. januar 2005 av Nero Burningwr00m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå