Gå til innhold

Hvilke spill gleder du deg til-05


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Final Fantasy XII og Kingdom Hearts II blir det beste i år. (Hvis de kommer til europa i år da).

I deiras sjanger kan dei vel muligens bli dei "beste" spilla i år, viss dei kjem i år. Utgivelsesdatoane er itj fastsatt. (uten at eg kan så mykje om dette).

 

Men generelt så trur eg nok itj det. ;)

Lenke til kommentar

Nå som KOTOR2, Republic Commando, og Punisher ble suksesser for meg, ser den oppdaterte lista mi sånn ut:

 

*SWAT 4

*Brothers In Arms

*S.T.A.L.K.E.R.

*F.E.A.R.

*Fahrenheit

*Utvidelsen til Republic Commando (vet bare at den kommer :D )

*Gothic 3 (om det kommer i år)

*The Elder Scrolls IV: Oblivion (om det kommer i år)

*GTA: San Andreas (PC versjonen)

*Halo 2 (PC versjonen - om det kommer i år)

*Utvidelsen til LOTR: Battle For Middle-Earth (den kommer, og den kommer i år! Utvikleren har selv sagt det til PCGW!)

*BloodRayne 2 (Hvem vet, kanskje dette kan bli fett? Demoen tyder i allefall på det! :thumbup: )

*Battlefield 2

*Sacred: Underworld

*Mafia 2 (om det kommer i år)

*The Godfather

*Og selvfølgelig utvidelsen til Rome da! (det er jo bare et tidsspørsmål om når den måtte komme!)

 

EDIT: Glemte å nevne de 5 siste. :blush:

 

EDIT2: Pirke pirke. :p

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=06/03/2005 : 01:34] Nå som KOTOR2, Republic Commando, og Punisher ble suksesser for meg, ser den oppdaterte lista mi sånn ut:

 

hmm hvis Republic comando ble en suksess for deg så må det bety at du har lasta det ned :whistle:

Lenke til kommentar

hmm hvis Republic comando ble en suksess for deg så må det bety at du har lasta det ned :whistle:

Jeg kan ikke få sagt hvor lei jeg er av at andre folk skal bry seg med hvordan andre skaffer sin programvare. Så lenge han ikke sier hvor, eller oppfordrer andre til å laste den ned, så er det vel ingen som gidder å bry seg?? Eller tydeligvis så er det det.

 

Akkurat som om du ALDRI har benyttet piratvare.. . :roll:

Lenke til kommentar
[iC,06/03/2005 : 01:34] Nå som KOTOR2, Republic Commando, og Punisher ble suksesser for meg, ser den oppdaterte lista mi sånn ut:

 

hmm hvis Republic comando ble en suksess for deg så må det bety at du har lasta det ned :whistle:

Jeg fikk det fra CDon i går, og gikk igjennom det straks.

Har du lyst til å se CD'ene også? Manualen? Serial-koden?

 

Så det så! :hrm:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=06/03/2005 : 17:14]
[iC,06/03/2005 : 01:34] Nå som KOTOR2, Republic Commando, og Punisher ble suksesser for meg, ser den oppdaterte lista mi sånn ut:

 

hmm hvis Republic comando ble en suksess for deg så må det bety at du har lasta det ned :whistle:

Jeg fikk det fra CDon i går, og gikk igjennom det straks.

Har du lyst til å se CD'ene også? Manualen? Serial-koden?

 

Så det så! :hrm:

Okok..ikke bli sur. Trodde ikke det var kommet ut enda. Thats all :yes:

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg spesielt til Gothic 3

 

Det er det aller beste rollespillet jeg har spilt gjenom i hele mitt liv og anbefaler å kjøpe etter å ha runda 1neren og 2eren med expansjon. Det er så mye andereledes i forhold til andre spill. Det at du kan velge forskjellige roller og dermed spille spillet i forskjellige roller er dritt tøft.

Desutne er det et tyskprodusertspill og er på tysk, et språk jeg i hverfall kan bedre en engelsk.

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg spesielt til Gothic 3

 

Det er det aller beste rollespillet jeg har spilt gjenom i hele mitt liv og anbefaler å  kjøpe etter å ha runda 1neren og 2eren med expansjon. Det er så mye andereledes i forhold til andre spill. Det at du kan velge forskjellige roller og dermed spille spillet i forskjellige roller er dritt tøft.

Desutne er det et tyskprodusertspill og er på tysk, et språk jeg i hverfall kan bedre en engelsk.

Du mener vel at 2ern er det beste du har spilt? ;)

 

EDIT: Gothic og Gothic 2 finnes også på Engelsk.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Desutne er det et tyskprodusertspill og er på tysk, et språk jeg i hverfall kan bedre en engelsk.

tror ikke akkurat dette argumentet går hjem hos de fleste her på forumet... :roll:

 

men det er jo riktig som metallic sier, at det også finns i engelsk språkdrakt, bortsett fra night of the ravens-addon, men denne finns i en uoffisiell patch/språk-"fiks".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...