Gå til innhold

Maskina restarta.. ???

Rafael

Anbefalte innlegg

Vel.. som de aller fleste her på forumet så har jeg også problemer av og til. Problemet er at maskina restarta istad, og jeg lurer på hva dette kan skyldes?

Jeg skulle starte et spill og så gikk den ned til windows og opp igjen. Så måtte jeg ned igjen og opp, og dermed klikka det og neste ting jeg så var Startup-logoen til HKet. Vakkert, siden jeg lasta ned noe stort samtidig. Er det noe sånt som at HKet ber maskina å restarte om den loader for mye, eller blir for varm eller noe slikt ?

Specsa er i siggen.

Mvh

Rafael

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du kjører winXP, så er denne satt opp til å reboote hvis den møter en BSOD, eller blåskjerm som det heter på norsk. Det er nok dette som har skjedd.

Hvis du derimot har slått av automatisk reboot ved BSOD, da høres det mer alvorlig ut. Jeg får slike uanmeldte reboots når jeg bruker for mye strøm. Kan være slike ting som tar deg.

-KJ

Lenke til kommentar

Uansett om du slår av automatisk reboot ved BSOD, så betyr ikke det at allt er OK, du må uansett reboote maskinen manuellt :lol: ...for du får bare se hva slags feilmelding du får (får noen tips der til hva som er galt)...etter det er det bare å trykke reset, ingen mulighet til å save ting...It's the BSOD uansett :lol:

[ Denne Melding var redigert av: dudsi på 2002-06-18 00:15 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...