Jack_d Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Satser på Opera Stadig flere mobilprodusenter velger den norskættede nettleseren Opera til sine mobiltelefoner. Nå står visstnok Samsung og LG for tur. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Opera er best Bruker det på min SE P910i. Synd SE ikke har den som standar nettleser Lenke til kommentar
Algron Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Gøy at de store produsentene bruker norske Opera Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Gøy at de store produsentene bruker norske Opera Er det norskt? Det visste jeg ikke. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Er det norskt? Det visste jeg ikke. History Opera started out as a research project in Norway's telecom company, Telenor, in 1994, and branched out into an independent development company named Opera Software ASA in 1995. Opera Software develops the Opera Web browser, a high-quality, multi-platform product for a wide range of platforms, operating systems and embedded Internet products. Er vel ikke utenkeligt den beste programvaren noensinne laget av nordmenn? De har sikkert rekruttert en hel god del utenlandske folk siden oppstarten da, men Opera er fremdeles norsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg