Denethor Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 No vil eg ikkje tru at det er lange igjen før det kjem ut ny versjon av PowerBook (håper eg ) Apple butikken er for øyeblikket nede så Nokon som har nokon antydningar på kva som kjem ? (hvis det i det heile kjem?) Lenke til kommentar
SondreB Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg håper ihvertfall at det kommer en ny oppdatering av iBook... Men det er veldig usannsynlig. Men jeg krysser fingrene for det! Lenke til kommentar
SondreB Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Nå er apple store oppe igjen! Ta dere en tur! Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) No vil eg ikkje tru at det er lange igjen før det kjem ut ny versjon av PowerBook (håper eg ) Apple butikken er for øyeblikket nede så Nokon som har nokon antydningar på kva som kjem ? (hvis det i det heile kjem?) Noe PB G5 får vi ikkje se på denne siden sommeren, og høyst tvilsomt det blir i år... Neste oppgradering av maskiner vil nok være en dual 3ghz G5 , etter hva eg her snappet opp Mars/April - dog som vanlig usikkert, selv om min kilde er veldig pålitelig. EDIT: Ser ut til at det er PB som er oppgradert til en større G4 -> 1.67 Ghz Endret 31. januar 2005 av kvikks Lenke til kommentar
SondreB Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Men hva med oppgraderinger/oppdateringer på iBook-fronten da? Kommer det noe med det første, tror du? iBooken som selges nå, har ikke engang iLife '05, bare '04... Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Men hva med oppgraderinger/oppdateringer på iBook-fronten da? Kommer det noe med det første, tror du? iBooken som selges nå, har ikke engang iLife '05, bare '04... iBookene ble oppgradert for bare tre og en halv måned siden, så det er liten vits i å håpe på noe der med det første. Lenke til kommentar
hamlet Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Men hva med oppgraderinger/oppdateringer på iBook-fronten da? Kommer det noe med det første, tror du? iBooken som selges nå, har ikke engang iLife '05, bare '04... iBook kommer med iLife 05, se her. Lenke til kommentar
SondreB Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Men dersom du går på de norske sidene, www.apple.com/no/ibook/software.html , ser du at det er iLife '04... Hva menes egentlig? De som kjøper i USA får iLife '05, mens vi ikke får det? Endret 2. februar 2005 av SondreB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå