Sono Juventino Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Jeg driver å lager en supporterside for ett fotballag og skulle gjærne derfor hat tabell på siden min og lignende, men kan jeg gjøre dette automatisk isteden for å sitte og oppdatere den vær gang det har vært en kamp i serie a? Ta utgangspunkt i www.asroma.it der ønsker jeg å include delen "CLASSIFICA DI SERIE A". Hvordan kan jeg gjøre dette hvis det i det hele tatt er mulig å include deler av en side? Takker for alle svar. mvh. ett. Edit: Er ikke sikker på hvor jeg skal poste denne tråden, så hvis den er feil kan en av moderatorne flytte den? Endret 31. januar 2005 av ett Lenke til kommentar
???????? Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Dette er fult mulig å løse med PHP, men alt innhold på en webside er rettighetsbeskyttet så du kan dessverre ikke gjøre dette før du får tillatelse fra eieren/forfatteren av siden. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Ok, men kunne du gitt med kodene fordet? Regner med at jeg klarer å finne evt. andre tabeller og sider jeg vil include deler av. Lover bra at det er mulig i alle fall! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Noen ideer som kan virke: 1. les inn hele siden. 2. les kilden for å finne plasser i koden som kan dele opp teksten slik du finne akkurat det du vil ha. 3. formater teksten 4. skriv ut Dette vil virke helt til dem skifter design, da må du endre koden din. Dette er kanskje ikke den mest ideele koden men det fungerer. -mvh ColaKanne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå