C4mpi Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 hei, mamma har en kolega som er ute å går tur hver dag. un pleier å gå ca. 1 time hver dag og vil ha med seg musikk ut. Spørsmålet er: ca. hvor mange MB må ho ha på MP3spillern for at den skal holde en time med musikk? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hei, jeg kan vel anbefale en 256 mg byte mp3 spiller til det bruket. De mp3 spillerne kan man jo også få billig nå i tiden:) Dette er en spiller jeg anbefaler: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Lykke til med valget M;.V.H Sir-alex Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Generelt kan man vel si at 1 MB tilsvarer ca 1 minutt musikk med 128 kbps oppløsning. 64 MB kan da holde, men 128 blir vel kanskje det beste. Har hun råd, gå gjerne for 256 MB, så slipper hun å bytte ut sangene så ofte og har litt mer utvalg. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 iRiver anbefalest på det sterkeste. Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Lykke til med valget hmm, er jo ikke jeg som skal ha den da.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå