UUnreal Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Får dette abb`et om 2 uker ca. Hadde telenor kontant fra før av. Skal ha det med telenor dekning. Åssen er chess? har ingen erfaringer med dette selskapet. Kun telenor.. Lenke til kommentar
Rave670 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Har hatt Chess King i 2 år nu, ingenting å klage på hvertfall. Har ikke hatt noe problem med dem eller abb. Så lykke til... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hm. Tror du skal ringe svært mye for å slå Knock-out-abonnementet deres. Lenke til kommentar
simson Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hadde de i halvannet år, storfornøyd! - Stabilt (veldig) lave priser, i tillegg til enkelte tilbud i blant. - De er kjappe til å skru ned prisene for å kunne konkurrere. - God kundeservice. Jeg havnet egentlig utenfor "halv pris på andre året som abonnent"-tilbudet. Betalte full pris halvannen måned før tilbudet kom. Tok kontakt med Chess om det var mulig å få dette tilbudet. Jada, ikke noe problem! Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Lover bra! Bare dumt porteringa tar tid. Pluss masse unødvendig mas fra telenor. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Hadde de i halvannet år, storfornøyd! - Stabilt (veldig) lave priser, i tillegg til enkelte tilbud i blant. - De er kjappe til å skru ned prisene for å kunne konkurrere. - God kundeservice. Jeg havnet egentlig utenfor "halv pris på andre året som abonnent"-tilbudet. Betalte full pris halvannen måned før tilbudet kom. Tok kontakt med Chess om det var mulig å få dette tilbudet. Jada, ikke noe problem! Som om det skulle kommet ut av minn munn.... eller tastatur....ordrett faktisk Chess er bra. Chess King enda bedre- EDIT: Har fortsatt Chess King... Endret 31. januar 2005 av [Atomic_Bomberman] Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Chess king er veldig bra...Absolutt å anbefale Lenke til kommentar
Giftmedbarn Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 - God kundeservice. Jeg havnet egentlig utenfor "halv pris på andre året som abonnent"-tilbudet. Betalte full pris halvannen måned før tilbudet kom. Tok kontakt med Chess om det var mulig å få dette tilbudet. Jada, ikke noe problem! Er dette tilbudet fortsatt? For jeg tror jeg får regning på neste års abb denne mnd. Lenke til kommentar
Giftmedbarn Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg så det selv på chess.no nå... Da er jo virkelig King et billig abb da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå