Xzan Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Heisann! Tenkte jeg skulle gå til innkjøp av en beantech igloo da disse ligger meget godt prismessig til og utseende er meget flott. Med litt mod kan jeg også bruke lian li sine brønn covere. Det jeg lurer på though er forskjellen på Igloo 3 og 4, disse ser meget like ut og det er ikke noe jeg ser med første blikk som skiller disse to. Om noen kan klarere dette for meg hadde det vært flott! Mulig bare jeg som er treg i hodet og har for lite tid Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301964&view=detailed og http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301965&view=detailed Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Fargen er litt forskjellig men ellers ingen ting.... Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Begge er listet som svart.. noen som har vet om noen bedre bilder? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Tror det er en bitte liten forskjell i fargen også er det noe med gitteret i fronten ser jeg på bildene, men hadde vel vært best om noen som har sett begge kabinetta i "virkeligheten" kunne sakt hva forskjellen er. Edit: det er værtfall ikke noe forskjell på vekt eller størrelse. Endret 31. januar 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Tror forskjellen mellom 3 og 4 er den samme som mellom 1 og 2. På Beantechs hjemmeside er det linket til en drøss med tester av de forskjellige modellene, du kan jo ta en titt på noen av dem . Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 virker som det er filteret ja! Tror jeg går for 3ern da Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 virker som det er filteret ja! Tror jeg går for 3ern da Køpte 3ern for en stund siden Meget fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå